פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קליטה משובשת בשכונת טירת שלום נס ציונה נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני יותר מ3 שנים, כאשר התחלתי את בניית ביתי, פניתי לאורנג' והתלוננתי על קליטה משובשת בשכונת טירת שלום בנס ציונה. הדבר מתבטא בניתוקי שיחות רבים ואיכות שיחה ירודה ביותר בביתי.
לאחרונה עברנו לבית החדש והבעיות הנ"ל נמשכות. כמעט כל שיחה מתנתקת בנסיעה ברח' סנונית והתאנה, והקליטה בביתי בעייתית מאד.
פניתי לפניות הציבור ואין להם פתרון או לו"ז לפתרון הבעיה. כמו כן הם לא מצאו הצדקה להתקנת מגבר בביתי למרות שבעבר הבטיחו לעשות כן אם וכאשר ימשכו הבעיות.
המנהל התנצל ואמר שיש לקוחות נוספים שסובלים מבעיות דומות, הוא מבין אותי גם אם אחליט לעבור לחברת סלולר אחרת.
לא סביר בעיני שחברה שגובה תשלום עבור שירות אינה מספקת אותו ואינה עושה דבר כדי לפתור את הבעיה.
כספי - אין תמורה לתשלום סוג הנזק :
שיפור הכיסוי בשכונת טירת שלום ו/או מגבר ביתי לשיפור הקליטה בבית פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
איציק יוספן - מחלקת פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם.
ביום 100313 שוחחתי עם מר בונדה והוסברו פני הדברים.
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה