פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ניוד ל- 012 מובייל (אורנג') נושא התלונה:
גמגום נסרין שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
תיאור הבעיה:
ביקשתי לנייד 4 מנויים. ב-5.3.12 נוייד מנוי אחד, יום למחרת נויידו עוד 2 מנויים, בזמן ניוד 2 המנויים ניתקו את המנוי הראשון שניוד ליומיים מלאחר מכן הסתבר כי בטעות ניידו את המנוי הרביעי למנוי הראשון שנויד כבר ב- 5.3.12. המון פניות במייל והתחננות שנציג יחזור אליי שאני אדע מה קורה, חזרה נציגה בשם חן, היא חיברה את המנוי הראשון ומסרה שמחר בבוקר אתקשר אלייך בכדיי לנייד את המנוי הרבעי, הגב' לא חזרה לאחר 3 ימים פניתי באמצעות המייל וביקתי לדעת מדוע עד עכשיו המנוי הרביעי לא נוייד, הנציגה החזרה מייל תשובה היא ההעסקה לא נקלטה ויש לבצע הזמנה מחדש. (זה בגלל שהמנוי הראשון נוייד פעמיים).

ביקשתי שמשהו יחזור אליי מייד, הגב' החזירה מייל שהיא לא יכולה לעשות כלום בנדון ואין אפשרות שנציג בכיר יחזור אליי.

היום קיבלתי חשבון לתשלום עבור 4 מנויים תקופת החשבון הינה מ- 7.2.13 ועד 6.3.13 ומבקשים ממני לשלם עבור 4 המנויים, איך דבר כזה קורה לשלם על מנוי שלא נוייד? איך יכול להיות התנהלות כזאת לא אדיבה ולא מקצועית? פשוט גניבה.

הנוייד התבצעה ב- 5.3.13 איך יכול להיות שמחייבים אותי לשלם על חודש שלם מ- 7.2.13
בזבוג זמן, עלבון, עוגמת נפש סוג הנזק :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
פנייתה של גב' גמגום טופלה ע"י נציגת מחלקת פניות הציבור של חברתנו. תגובה:
ראו תגובה לעיל. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה