פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
על גבייה שלא כדין על ציוד שהוחזר לחברה בדואר רשום ובניגוד להסכם נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
תיאור הבעיה:
ח.נ. ביום ה-14.6.201 חתמתי על הסכם עם חב' אורנג' למתן שירותי אינטרנט ביתי וטלפון ביתי על סך של 65 ש"ח לחודש, הכולל בתוכו ציוד קצה וחיבור ע"י טכנאי החברה ללא כל תמורה לתקופה של חודשיים ניסיון. למרות חתימת ההסכם גילית בחסוף חודש יולי שהחברה גבתה ללא הרשאה והסכמה סכום של 540 ש"ח ב-36 תשלומים. בעקבות הפרת הסכם ביטלתי את שרותי הטלפון והאינטרנט הביתי ובחודש אוגוסט הוחזר הציוד לחברה באמצעות דואר רשום. מאז חודש אוגוסט 2012 מנסה החברה לגבות את הסכום מחשבוני שלא כדין. בחודש ינואר עקב הודעה לכרטיס לאומי קארד לא לחייב את חשבוני בסך של 540 ש"ח אלא רק עבור השוטף לטלפון סלולארי בסך 109 ש"ח כתשלום חדש פעמי בכרטיס אשראי ישראכרט, נצלה החברה את הכרטיס שנמסר לה וגבתה שלא כדין את הסכום של 540 ש"ח. רק לאחר שהחברה נוכחה ששגתה בגבייה זו והיה אסור לה להכניס את היד לחשבון ישראכרט הוחזר סך של 510 ש"ח במקום 540 ש"ח בקיזוז עמלה וריבית. למרות פניות חוזרות ונישנות לחברה טרם הסדירה החברה את הפעולה החשבונית הפשוטה ביותר ודורשת בכל חודש את החיוב הנ"ל שאינו מגיעה הן מההסכם והן מהחזרת הציוד. כל פניותי לחברה כולל נציבות פניות הציבור בחברת אורנג' עלו בתוהו, בכל פעם נציד אחר מבטיח לטפל ולסגור את "החוב" שאינו קיים ובכל פעם נדרשת אני לשלם את הסך 540 ש"ח. אני רואה בכך התעללות התעמרות בלקוח של החברה, ןפגיעה בי כאדם. זאת ועובד החברה מנסה בכל פעם להכניס את ידה לחשבוני ולנסות לגבות את הסכום שאינו מגיעה לה כמו גנבים בלילה.
אני פונה אליכם כי כלו כל הקיצין ואיני מאמינה שחברה אורנג מבקשת לחייב את חשבוני בסך הנ"ל לא רק שלא מגיעה לה הן מפני ההסכם והן מכך שהציוד הוחזר עוד במהלך תקופת הניסיון תוך חודשיים. אודה לטיפולכם הדחוף בפתרון בעיה זו.
התעללות והתעמרות בלקוח סוג הנזק :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
מירי אברהם - מחלקת פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם.
ביום 190313 שוחחנו עם גברת רוזנבלום והוסברו לה פני הדברים.
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה