פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנקות מאשמה לאחר עיסקה טלפונית נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
תיאור הבעיה:
הנדון : מרמה של לקוח ובריחה מהבטחה בצורה בוטה
במהלך החודש האחרון רכשתי מכשיר אייפון 5 מחב' פרטנר , לאחר הרכישה יצר איתי קשר נציג שירות הלקוחות מתאם החב' שמו יוסי , והציע לי לשדרג את החבילה שקיימת אצלי .
ההצעה - חב' unlimitad שיחות ללא הגבלה , הודעות ללא הגבלה , שירות תיקונים , ו 2 GB גלישה וכל זאת בסכום של 115 ש"ח לחודש ללא הגבלת זמן . בנוסף הנציג (יוסי) אמר שקיבל אישור מההנהלה לתת לי הטבה על סך 30 ש"ח לחודש למשך חצי שנה (180 ש"ח סה"כ) . כמובן שביקשתי מיוסי הנציג שישלח לי את פרטי העסקה אותה סגרנו כתובה ומסוכמת במייל , יוסי הכן שלח אך שלח משהו אחר לגמרי ממה שסוכם טלפונית , כעבור שבועיים התקשרה נציגה ממחלקת ההטבות של החב' ואמרה שלא כך הדבר (העסקה שיוסי עשה איתי) ושאין היא יכולה לפתור את הבעיה ואמרה שאני צריך ליצור קשר . כמובן שיצרתי קשר בכתב בדף הבית של החב' חזרה אלי נציגה בשם ניקול אשר אומרת שאין נכון הדבר ומחיר החבילה בעצם 145 ש"ח לחודש ולא 115 ש"ח ועוד "עשתה לי טובה" במילותיה שלה שנתנה לי את הזיכוי של ה 30X6=180ש"ח שהנציג יוסי סגר איתי בשלב המכירה . ביקשתי מניקול לשמוע את השיחה שהם מקליטים ושתחזור ותראה בעצם שכן כך הדבר והכן זה מה שהנציג סגר איתי ומחיר החבילה לפני הזיכוי שניתן לי הינו 115 ₪ ולא 145 ₪ . התשובה המיידית של ניקול הייתה "אתה לא אומר לי מה לעשות" (ושוב ציטוט מדויק של דיבור מול לקוח) ושללה עוד לפני ששמעה את השיחה המוקלטת את פשר התלונה שלי. מיד לאחר אמירה זאת ניתקתי וקיבלתי החלטה שאומנם אני בחב' פרטנר 14 שנה כלקוח אך אין ברצוני להישאר בה , במיוחד לאחר ההתנהלות של נציגי השירות ומנהלי השירות בחב' , רמת הדיבור לה זכיתי , רמת השירות , רמת הביטחון שלי במילה של החב' . אך כן יש כאן מקום לדווח על מרמה , רמת שירות נמוכה ורמת דיבור מאוד בוטה כלפי הלקוח מצד חב' פרטנר .
בנוסף יצרו איתי קשר שוב ממחלקת ההטבות ובשיחה נאמר שהכן אני צודק וכן זה מה שהובטח לי אך היה בלבול ואני זה שצריך לשלם את המחיר או לצאת מהחב' ושוב זה ציטוט מדויק של הנציגה. כל זאת לאחר שבמהלך השנה האחרונה נתקלתי באין ספור בעיות מתאם החב' ברמת החשבוניות וברמת "המילה" שלהם כלפי הלקוח בעת העסקה .
ועד כמה לאחר העסקה בעצם אתה נתקל בקיר ואפילו בקיר ממש חוצפן ללא כל ידע במתן שירות יאה ללקוחות החב'. כנראה שברור לחב' שאין ללקוח הרבה מה לעשות!! אך לא כך הדבר לפחות בענייני שלי .

כן הייתי רוצה שהתלונה שלי תגיע לאוזניים של אנשים שעומדים ,עמדו או יעמדו בעתיד בסיטואציה כזאת ואולי כן גם לשנות אפילו בקצת את רמת השירות ואת רמת הדיבור לה הלקוח "זוכה".
פניתי לחב' מתחרה לקבל הצעה וברגע שאקבל החלטה סופית אעבור , כך שאין ברצוני "להשיג " כלום מתלונה זאת מלבד להעביר לחברות הגדולות כמו פרטנר שלא ברור מאליו הדבר ושאנו הלקוחות וכן יש צורך לדבר עם הלקוח בכבוד ועד כמה וכמה לעמוד בעסקה שנסגרה בין הצדדים .
עוגמת נפש סוג הנזק :
שהחברה תעמוד באחריות כלפי הלקוח!!! פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
משה כהן - מחלקת פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם.
ביום 240313 שוחחתי עם מר ארז והנושא טופל.
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה