פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החוק להגנת הצרכן נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
יריד חבר סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני מס' ימים עברתי לחברת אורנג' למסלול שהוצע לאנשי חבר. במהלך סגירת העסקה התלבטתי אם לרכוש מכשיר חדש. נאמר לי מהנציג שבאפשרותי לקחת מכשיר לניסיון ולהחזירו תוך 14 יום. מאחר שלא הייתי בקיא בחוק להגנת הצרכן שאלתי את הנציג אם הוא בטוח שאוכל ,ל"השתמש" במכשיר ולהחזירו ונעניתי במפורש שכן. וזאת תוך כדי שהוא מסביר לי שהחברה אכן מפסידה מהעניין אבל מה איכפת לי לקחת אם כבר החוק לטובתי. מאחר שלא הייתי מרוצה כלל מהמכשיר, פניתי למרכז שירות ע"מ להחזיר את המכשיר ושם נאמר לי שלא אוכל להחזירו. ביקשתי לברר את העניין עם הנציג ונאמר לי בתגובה שהם לא מצליחים לתפוס את הנציג ואין אישור להחזירו. מאחר שהחברה לא סומכת על דברי ובלא שום דרך להוכיח אחרת נאלצתי להישאר עם מכשיר שאיני מעוניין בו כלל. האם זוהי קבלת הפנים של חברת אורנג'?! מה עליי לעשות??? *שם הנציג: א ס ף בן דוד
נזק לחברה- חוסר אמון סוג הנזק :
קבלת כספי בחזרה פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
מירי אברהם - מחלקת פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם.
ביום 040413 שוחחתי עם הלקוח והוסברו לו פני הדברים.
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה