פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בעיות איכות ותקלות במכשיר דור שלישי 6680 נושא התלונה:
nadler chanoch שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏21 ‏מרץ ‏2006 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש אוגוסט 2005 שוכנעתי לרכוש מכשיר דור 3 מדגם 6680 לפני יציאתי לחול ,
הבהרתי לנציגת אורנג כי אני נוסע לתקופה ארוכה וחשוב לי מאוד כי המכשיר יהיה אמין,לאחר חודש וחצי כשאני נמצא באוסטרליה הפסיק המכשיר לתפקד לא היה מסוגל להתקשר לרשתות המקומיות ,ניתוקישיחות למכבירלא ניתן היה לסגור או לפתוח את המכשיר אל אם הוצא כרטיס הזכרון,פניתי במייל מס פעמים לאורנג עמ לקבל סיוע או הפניה לתחנת נוקיה בחול אך ללא מענה.
עם חזרתי לארץ לאחר 7 חודשים פניתי ליורוקות והם הפנו אותי לתחנת אורנג ביד אליהו ת"א בתחנה לאחר בדיקה רצו להחליף את המכשיר החדש במכשיר משופץ מהמעבדה דבר שסירבתי בכל תוקף ומשהבנתי כי מכאן לא תגיע הישועה עזבתי את המכשיר בתחנת השרות.
לאחר מס ימים התקשרו מאורנג וניסו לשכנע אותי לקבל מכשיר משופץ וסרבתי.
לאחר שחלפו עוד כמה ימים וראתי שאין כל התייחסות התקשרתי מיוזמתי והודעתי שאם אין פתרון אני מתנתק מהשרות ואכן כך עשיתי.
כעבור מס ימים דהיינו היום מתקשרים אלי משרות הלקוחות ומבקשים להבין מדוע התנתקתי הסברתי שוב את כל הסיפור ונאמר לי שהוחלט לתת לי מכשיר חדש וקיבלתי מס פניה 112247590 ןהפניה לתחנת השרות תוך שהנציג אומר לי נא
המתן מס דקות אני מבקש לברר אם בתחנת אילת קיים המכשיר כעבור שעה חוזר הנציג אלי ואןמר לי כי ההסדר מבוטל ואני יכול לקבל רק מכשיר משופץ,אכן שרות למופת יד ימין אינה יודעת מה יש שמאל עושה וזה בחברת תקשורת מהמובילות במשק
כספי, בזבוז זמן, סוג הנזק :
החלפה למכשיר חדש,פיצוי /זיכוי על ניתוקי שיחות או ב פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
מאיה הבר, מנהלת קשרי ל שם ותפקיד:
מנהל קשרי לקוחות שוחח עם הלקוח ונתן מענה אישי לפנייתו. אנו מודים למר נדלר על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבו.
תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה