פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ניתוק קו טלפון אי מתן מענה מקצועי ויעיל לכך נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏10 ‏אפריל ‏2013 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 10/4/2013 בשעות הבוקר המאוחרות פניתי למוקדן החברה בפניית עזרה ועל כך אני מצטער מאחר והאינטרנט במכשיר לא עבד. ומרגע זה מכשיר הטלפון נותק! מעבר לכך שאני מקבל טלפונים (בטלפון נוסף) ואני נשאל מה אין לך כסף לשלם ולכן ניתקו אותך. וכמובן זה טלפון עיסקי ואני מאבד הרבה עבודה.
כמובן שעד רגע זה 24 שעות הטלפון חזר להוציא שיחות ולא מקבל שיחות.
אתמול בילתי כל היום ממש שעות מספר פעמים עד שענה לי מוקדן וכל הזמן בדקו ואמרו נכון טעות שלנו ותוך 20 דקות יחזור הקו ועד עכשיו יש בעיות.
נגרמו לי נזקים עיסקיים רבים והחברה הפרה ורמסה ברגל גסה את ההסכם והחוזה בינינו למתן שירות.
הפרת הסכם חוזה סוג הנזק :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
אורהן עיסא - מחלקת פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם.
ביום 110413 שוחחתי עם מר מדלסי והנושא טופל.
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה