פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טעות חמורה בניידות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 8 באפריל נכנסתי למרכז שירות בבני ברק לנייד מספרי מסלקום לאורנג , הפקיד רצה לסיים העסקה מהר , כתוצאה מכך מספרי הלך לאיבוד למהלך יומיים ולא היה ביכולת לקחותי לצור קשר איתי למהלך יומיים שלימים , עזבתי כל התעסוקה שלי לטפל בעניין וכל ההבטחות הן סתמיות , רק לאחר יומיים קיבלתי מספרי חזרה עם נזק אדיר , החברה לא העיזה אפילו להתנצל
איבוד אימונה של לקוחות סוג הנזק :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
מירי אברהם - מחלקת פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם.
ביום 170413 שוחחתי עם מר וג'די והוסברו פני הדברים.
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה