פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעית נציג מכירות בעלות של למעלה מאלפיים ש״ח ואי עמידה בהבטחות נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏07 ‏אפריל ‏2013 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
מוקד מכירות עסקי סניף חברה:
תיאור הבעיה:
התקשרתי למוקד המכירות לאחר שלא קיבלתי מענה ראוי לטעמי בעסקה שהוצעה לי במוקד בעכו. את השיחה קיבל נציג מכירות שהבטיח לי עלות כוללת לעסקת טרייד אין של שני אייפונים 3 ו 4 לשני אייפון 5 ואייפד. לאחר בדיקה עם מנהליו חזר והבטיח מחיר כולל לכל העסקה במחיר סופי של תוספת 73 ש״ח למחיר שאנחנו משלמים כיום. סגרנו עסקה ולמסורת נודע לי בדרכים עקלקלות כי זה הטעה אותי וכי עליי לשלם למעלה ממאתיים ש״ח נוספים בכל חודש למשך השנה הראשונה הטעיה של יותר מאלפיים ש״ח
כשהצלחתם להשיגו התנצל וקיבל אישור חריג לזכות בחודשיים חינם כדי לסגור את הנושא אך לא בכך הסתיימו הדברים. הובטח זיכוי לאייפון 3 יותר ממה שהחברה הסכימה לזכות ורק לאחר מלחמות אושר זיכוי חריג על ההפרש. כשביקשתי לטפל בהפרשי המחיר ממחיר העסקה למחיר בפועל שוב התנצל הנציג וביקש שנטבל את העסקה. גם מנהליו ומנהלי קשרי לקוחות הציעו ביטול העסקה אך כאשר ביקשתי לדעת במה זה כרוך נעניתי כי בביטול העסקה לא יוחזרו לי מכשירים או חלופיים וכי הזיכוי בגין המכשירים שנקנו על ידי החברה ממני יתבטלו במקרה של ביטול או ניוד אבל אצטרך להמשיך לשלם להם בגין הישנים מלא המחיר.
המשמעות בפועל לשלם אלפיים ש״ח יותר בגין הטעיה או לבטל עסקה כמוצע לי ואז החברה תפר הסכם רכישה ולא תעמוד בהתחייבויותיה כלפי אבל תמשיך לגבות מחיר ולדרוש שאני הלקוח יעמוד בהתחייבויותיו כלפי החברה השומרת לעצמה זכות בחוזה מכר שלא נמסר לי לבטל התייחסי ויזות כלפי הלקוח ודרישה מהלקוח לעמוד בהתחייבויותיו כלפי החברה.
עד כה שבועיים ולאחר שנים של נאמנות לחברה לא הוצעה הצעה רדיאלית לסגירת העניין. אורגני מעדיפים לבטל ולהרוויח מעט מאשר להרוויח לקוח מרוצה. לא יפורסם באתר כמחווה ראשונית של רצון טוב להמשיך להיות לקוח באם החברה תשפה ותפצה בגין הנזק הכלכלי הגדול שגרמו נציגיה בהטעיה כאמור
זמן עלבון ועגמת נפש סוג הנזק :
עמידה בהבטחות נציג המכירות או ביטול עסקה תוך שמירה על זכות שני הצדדים בצורה ראויה יותר פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
אביב ויימן - מחלקת פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם.
ביום 180413 שוחחתי עם מר בר אור והוסברו לו פני הדברים.
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה