פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אורנג' גנבו ממני 200 ש"ח ולא רוצים להחזיר לי בכוחניות וברודנות נושא התלונה:
‏יום שישי ‏07 ‏אוקטובר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
ראש העין כתובת:
תיאור הבעיה:
זו תלונה שנייה שלי נגד אורנג'
בהמשך לתלונה שלא ניפתרה מחודש אוקטובר 2005וניסגרה באופן חד צדדי על ידי המנהלים המתשאים של אורנג' ( הם החליטו שאני מרוצה כנראה שאצל אורנג' הם מחליטים בשביל הלקוח אם הוא מרוצה או לא - זה גם דבר חסר תקדים)
במהלך 6 שנים שאני בחברת אורנג' כל התלונות שלי יצאו מוצדקות ואורנג' כחברה דורסנית וברוטלית נאלצה לזכותי עקב בדיקה תוך כדי שמיעת השיחה המוקלטת,
חסימת שירותים שחייבו אותי למרות שהשירות היום חסום ועוד מגוון דברים שאשמח לפרטם.
עלבון ועוגמת נפש סוג הנזק :
נדרש פיתרון כוחני לחברה כוחנית - יש חברות שמבינות פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
מאיה הבר, מנהלת קשרי ל שם ותפקיד:
בפניה ישירה של הלקוח לחברה, טרם פניה זו, שוחח עימו מנהל קשרי לקוחות לקוחות של החברה, אשר נתן מענה לפנייתו. תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה