פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זמן תגובה בלתי סביר נושא התלונה:
גרון דניאל שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏09 ‏אוקטובר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
ב-9/10/05 פניתי טלפונית לחברת אורנג' ,הסברתי שערכת טלפון חו"ל שהושאלה לי אבדה יחד עם מזודה שאבדה בטיסה. הערכה לא כללה את הטלפון עצמו שהיה עלי אולם כללה את מכשיר הטלפון האישי שלי. בקשתי לקבל בכתב הערכות מחיר כדי שאוכל לצרפם לתביעה שעלי להגיש לחברת התעופה.
לאחר מספר שיחות טלפוניות עם שרות הלקוחות נשלח אלי בפקס מכתב עם פרטים שגויים ב-26/10/05. לאחר שיחות טלפוניות נוספות הובטח לי לתקן את המכתב ולשלחו מחדש תוך ציון שזה יקח כשבועיים נוספים.
שרות זה הוא שרות לקוי ובלתי סביר מבחינת אורך הזמן
כספי סוג הנזק :
מתן מענה מהיר ועניני פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
מאיה הבר, מנהלת קשרי ל שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוח ונתנה מענה אישי לפנייתו.
אנו מודים למר גרון, על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות לתת מענה לפנייתו.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה