פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הנדון: חוסר קליטה שיחות מתנתקות נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
הנדון: חוסר קליטה שיחות מתנתקות
א.ג.נ,
שלום רב!!!
אני מנוי של אורנג'
לצערי הרב השיחות מתנתקות אין קליטה וישנו קול מתכתי כאשר אני משוחח בטלפון הנייד שלי
[דגם מכשיר NOKIA 3100],
דבר זה לצערי הרב פוגע בי רבות כאשר איני יכול לשוחח בטלפון הנייד שברשותי לאחר מספר פעמים שפספסתי את העבודה בגלל הפלאפון שלי לא היה זמין ולאחר שפיספסתי המון שיחות חשובות.
כמו כן ביום שבו רכשתי ועברתי מחברת "סלקום" לחברתכם "אורנג'" נאמר לי ע"י נציגת המכירה כי ישנה קליטה מלאה באזור מגוריי דבר שהתגלה כלא נכון.
פניתי מספר רב של פעמים למוקד שירות הלקוחות של חברתכם [ מספר *054]ונאמר לי שהעניין בבדיקה
דיברתי עם מנהלת בשם ליאת משירות הלקוחות הטכני של חברתכם שאמרה לי שמחלקת ההנדסה של חברתכם בדקה את עניין הקליטה באזור מגוריי ושלצערה ולצער חברת אורנג' אין קליטה וגם לא תהיה במהלך ה 3 חודשים הקרובים???
ואני שואל ? האם זה אמרה רצינית של חברה שאמורה לספק לי קו קליטה ותשתית???
אני מבקש בכול לשון של בקשה מחברת אורנג' פרטנר תקשורת בע"מ
לספק לי את השירות ולעשות הכול על מנת שתהיה קליטה באזור מגוריי ולעדכן אותי בדבר
ביזבוז זמן וכסף סוג הנזק :
לספק לי את השירות ולעשות הכול על מנת שתהיה קליטה פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
מאיה הבר, מנהלת קשרי ל שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוח ונתנה מענה אישי לפנייתו. אנו מודים למר הופמן על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבו. תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה