פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול שרות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
תיאור הבעיה:
פניתי מספר פעמים ל- 012 מובייל על מנת שיבטלו את המנוי שלי לשיחות טלפון, לאחר עוגמת הנפש שקבלתי מהם.
הנציג הבטיח שהדבר יטופל מיידית. היום ב- 22/5/13 אני מקבלת חשבונית על תשלום למנוי. מעולם לא השתמשתי בסים, לא חוברתי לקו טלפון ולמרות זאת חויבתי בתשלום. החברה לא עונה בשום צורה - לא בטלפון, ולא דרך האינטרנט.
מעולם לא "זכיתי" בשרות כל כך "מוצלח".
גם החברה לא ניידה אותי אליהם, וגם קבלתי חשבונית עבור שרות שלא זכיתי לקבל. כבר חודש אני מנסה להשיגם, ללא הועיל. מטרטרת את עצמי לסניף אופיס דיפו שדרכו הצטרפתי אליהם - כי אין עם מי לדבר!
כספי, זמן, עלבון סוג הנזק :
ביטול מנוי פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
פנייתה של גב' לוי טופלה ע"י נציגת מחלקת פניות הציבור. תגובה:
ראו תגובה לעיל. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה