פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החתמת לקוח על טפסים מבלי שהוא רואה אותם!!! נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏21 ‏מאי ‏2013 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
רמת גן, קניון איילון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ב 20.5.13 החלטתי לקנות אייפון. ניגשתי לאורנג, לסניף של קניון איילון והפקיד הסביר לי שכדאי לי אייפון 4 ולא 4S כי ההבדל ביניהם זה רק מצלמה וההפרש הכספי הוא משמעותי. הוא סיפר לי שהאייפון 4 מומלץ יש לו 16G וממש כדאי לי.
למחרת חזרתי לסניף וביקשתי אייפון 4, לא שאלתי אפילו כמה גיגה יש, כי לפי ההסבר של הבחור מאתמול, יש רק 16 גיגה ולא ידעתי בכלל שמוכרים 8 G.
הבחורה הנחמדה שטיפלה בי הסבירה לי את ההבדלים בן אייפון 4 ואייפון 4S ונתנה לי לחתום על פלסטיק כזה מבלי שאני רואה את המסך!!! היא אמרה תחתמי שאת מקבלת את המכשיר אייפון 4. חתמתי והלכתי.

בערב, ראיתי על הקופסא שיש לי 8G. חזרתי מוקדם בבוקר לסניף ברמת גן ואמרתי להם שזו טעות ואם היתי יודעת שזה 8G לא היתי קונה מלכתחילה. בסניף לא היתה מנהלת והפקידה ביקשה ממני ללכת ולחזור עוד שעה וחצי. התעקשתי שהיא תתקשר ותדבר איתה בטלפון כי אני לא גרה קרוב. המנהלת טענה שאם יש לי פחות מ 15 דק שיחה יוצאת אני יכולה להחזיר את הטלפון.
אף אחד בסניף לא ידע איך להוציא את הנתון הזה!!! נאלצתי לעבור שיחה שיחה ולחשב. היו לי 22 דקות שיחות יוצאות.
לא ידעתי שאני הולכת להחזיר את המכשיר!!! לא ידעתי שרומתי!!! אז איך אתם מצפים שלא אבצע שיחות??
לפי החוק של מדינת ישראל – ניתן להחזיר מוצר תוך 14 יום, אז איך זה שאתם לא נותנים את האפשרות הזאת?
שהתקשרנו שוב למנהלת, היא "הסכימה" שאחזיר את המכשיר בתנאי שאשדרג לאייפון 4S, שזה עוד 1800
כספי סוג הנזק :
החזרת המכשיר פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
איציק יוספן - מחלקת פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם.
ביום 280513 שוחחתי עם גב' שמואל והנושא טופל.
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה