פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכשיר לא תקין נושא התלונה:
פדלון לינדה שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
תיאור הבעיה:
ביום ה 5/5/13 רכשתי מהחברה (דרך הטלפון) מכשיר אייפון 4 בעלות כוללת של 1899 ש"ח ב 12 תשלומים בכרטיס אשראי.
ביום ה 6/5/13 המכשיר כבר היה ברשותי.
לכאורה, מכשיר חדש וטוב אבל...מיומו השני אצלי החל לעשות בעיות...החלו בעיות תקשורת ולא התאפשרה כניסה לאפליקציות הפועלות באמצעות האינטרנט. קישרתי הכל לעובדה שהסתיימה לי חבילת האינטרנט ועל כן זה מעט את קצב הגלישה ועל כן לא דיברתי עם החברה.
ביום ה 19/5 כאשר נסגרה לי חשבונית, וקצב הגלישה החל מחדש ראיתי כי האינטרנט עדיין לא עובד ב 100% ויש המון תקלות תקשורת.
פניתי לחברה והפנו אותי לשירות תמיכה טכנית. שם ניסו לאפס לי את המכשיר דרך הטלפון ואף להגדיר רשת מחדש כל הנסיונות עלו בתוהו ואפילו הנציגה הודתה שככל הניראה יש בעיה במכשיר.
נאמר לי להביא את המכשיר למעבדה לצורך תיקון...
ומפה נובעת תלונתי הנ"ל....אין מצב שמכשיר אייפון חדש מחברה מסודרת שכביכול אמור להיות לה "אבא ואמא" לא יעבוד מיומו השני אצל הלקוח ויכניסו אותו למעבדה לתיקון!!! החברה צריכה לשאת באחריות ובאם המכשיר אינו תקין זמן קצר כל כך מרגע הגעתו ללקוח, עליהם לדאוג ללקוח למכשיר חדש ולא להכניס את הנוכחי למעבדה!!
לא קניתי "חתול בשק" אלא מכשיר חדש מחברה ואין מצב שהחברה מתנערת מאחריות!!
בהמשך, הוצע לי שישלח אליי שליח שייקח מימני את המכשיר לתיקון ויחזירו אליי לאחר מכן בתוך 48 שעות. ושוב, משמע המכשיר נכנס למעבדה לתיקון....כך שאם שליח או בהגעה עצמית לנקודת שירות אני מסרבת להכניס את המכשיר למעבדה לתיקון.
עתה, פחות מ 9 ימים מרגע פתיחת החשבונית החדשה, קיבלתי הודעה כי חבילת האינטרנט שברשותי עומדת להסתיים.
יש לציין שכרגע בשל רכישת האייפון שונתה החבילה שברשותי וכרגע יש לי סה"כ 2GM ועדיין...השימוש היחיד שלי באינטרנט היה נסיון לשלוח הודעות בווצאפ ובפייסבוק כאשר מחצית מהפעמים זה כשל בשך בעיות תקשורת ורשת. אז איך החבילת אינטרנט הסתיימה???
אני לקוחה של אורנג' בערך 12 שנים ואיני מוכנה לייחס כזה!
המכשיר שברשותי אינו תקין בלשון המעטה ולעיתים יש אפילו קושי להוציא שיחות והיות ומדובר במכשיר חדש לגמריי מהחברה, אני מצפה שמנהלי החברה ייקחו פה אחריות ויחליפו לי את המכשיר לחדש!! עוגמת הנפש שנגרמה לי מכך שהמכשיר אינו תקין וכל היום אני נאלצת להתעסק עימו ומול החברה הוא לא תקין בעליל!!
חשוב לאמר, שאיני מתכוונת שיחליפו לי את המכשיר לחדש וימשיכו לחייב אותי בעבור המכשיר הלא תקין (תרגיל שהחברה נוטה לעשות) אותם תשלומים, אותה חבילה פשוט מכשיר חדש ותקין...בקשה לגיטימית לחלוטין בהתחשב בהשתלשלות העניינים.
תודה, לינדה
עוגמת נפש סוג הנזק :
החלפת מכשיר לחדש!! פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
איציק יוספן - מחלקת פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם.
ביום 030613 שוחחתי עם גב' פדלון והנושא טופל.
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה