פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטוח ואחריות נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏29 ‏מאי ‏2013 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
נתניה מרכז ביג סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני כשבועיים רכשתי מכשיר חדש בכ 4000 ש״ח (סמסונג גלקסי s4) מה שקרה הוא שנשפך קצת מים על המכשיר ייבשתי אותו והוא המשיך לעבוד לעוד יומיים ולפתע כבה לקחתי את המכשיר לחברה שמו אותו בתיקון ולאחר מספר ימים חזרו אליי ואמרו לי שהמכשיר מושבת ואין מה לעשות.
במהלך כל הרכישה נציג המכירות חזר ואמר שיש לי ביטוח למשך שנה שזה עלות של 30 שקלים אך זה כלול בחבילה בשנה הראשונה והוא חזר והזכיר שהביטוח לא כולל אבדה וגניבה אך מלבד זה אני מבוטח מכל הבחינות.
כשאמרתי לו שהוא שיקר לי במהלך הרכישה בקשר לביטוח הוא טען שזה נזק בלתי סביר או בלתי הפיך. אז למה הביטוח. אשמח לעזרה.
כספי סוג הנזק :
מכשיר חדש פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
איציק יוספן - מחלקת פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם.
ביום 020613 שוחחתי עם מר מני והנושא טופל.
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה