שירות פוגע והשבת האייפון 5 שלי בלי sim |
נושא התלונה: |
יום רביעי 22 מאי 2013 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 22.5 הופניתי ע"י נציג idigital לסניף אורנג' במתחם G בכפר סבא ,על מנת לתקן את בעית ההטענה במכשיר האיפון 5 שברשותי .בתאריך 24.5 יום שישי בצהרים הגעתי לסניף אורנג' לקחת את הנייד שלי ונוכחתי שהמכשיר בלי sim ,לשאלתי מדוע אני לא מצליח להתקשר נאמר לי כי אין לך sim.פניתי אל אמיל אחראי המשמרת וגם הוא לא עזר לי .ביום א 26.5 שבתי לבקש עזרה כי ראיתי שהמדבקות הטובות ביותר שרכשתי בעבור הנייד נשרו .חששתי שהמכשיר שלי בעצם אינו בידי לאחר בירור קצר שנעשה בעזרת מנהל סניף idigital התברר שבידי מכשיר אחר ולא המכשירשלי שמסרתי לתיקון שבתי לאורנג' ורק לאחר שהעלתי את החשד שלי, הגישו לי טופס שבו מצוין שמסרתי מכשיר עם סים וקבלתי מכשיר עם סים.בעית ההטענה לא צוינה ,במקומה נכתב שהבעיה היתה בשמע מה שלא היה ולא נברא.לבקשתי לראות את מנהל הסניף נאמר שהוא לא נמצא .
ואז הסביר אמיל שקבלתי מכשיר חדש ,כמובן שהחוצפה הבלתי נסבלת להוליך שולל צרכן תמים שמרגיש מרומה על ידי מערכת שלא טרחה לידע מראש ,מקוממת אותי,אני מרגיש מרומה ונשדד על ידי אורנג'
כך בוזבז לו עוד יום נוסף.בלי מענה עם הרבה עגמת נפש והרגשה של זלזול
בצרכן. אני חסר אונים נאלצתי ללכת ולרכוש כרטיס sim חדש ולבזבז מזמני .כמובן שאורנג' היא חברה שרחוקה מלכבד לקוחות ולאימון בה אין מקום .אני תולה בכם תקוות שתעזרו לי לקבל פיצוי על שארע ולקבל מכשיר חדש.
|
כסף |
סוג הנזק : |
|
|
|
|