|
|
|
|
|
|
סרוב תיקון מכשיר גלקסי 3 |
נושא התלונה: |
בן דוד ליאור |
שם/כינוי: |
יום ראשון 05 מאי 2013 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
לפני מס חודשים רכשתי מכשיר סלולאר מדגם גלקסי 3 אצל נציג של אורנג בראש פינה.לפני כחודש ימים לא הצלחתי להדליק את המכשיר. המכשיר נמצא בטווח אחריות של יצרן,לא סובל לא מקורוזיה [טענה נפוצה של החברות ] ולא משבר-טוענים כי הלך המוח במכשיר והאחריות אינה מכסה כזה נזק -אם היו מיידעים אותי לא הייתי רוכש מכשיר כזה יקר אצל נציג אורנג
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
Orange (אורנג') שירות לקוחות
, תגובה:
|
איציק יוספן - מחלקת פניות הציבור |
שם ותפקיד: |
תודה על פנייתכם.
ביום 070613 שוחחתי עם מר בן דוד והוסברו לו פני הדברים. |
תגובה: |
. |
פתרון: |
|
|
|