פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סרוב תיקון מכשיר גלקסי 3 נושא התלונה:
בן דוד ליאור שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏05 ‏מאי ‏2013 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני מס חודשים רכשתי מכשיר סלולאר מדגם גלקסי 3 אצל נציג של אורנג בראש פינה.לפני כחודש ימים לא הצלחתי להדליק את המכשיר. המכשיר נמצא בטווח אחריות של יצרן,לא סובל לא מקורוזיה [טענה נפוצה של החברות ] ולא משבר-טוענים כי הלך המוח במכשיר והאחריות אינה מכסה כזה נזק -אם היו מיידעים אותי לא הייתי רוכש מכשיר כזה יקר אצל נציג אורנג
כספי סוג הנזק :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
איציק יוספן - מחלקת פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם.
ביום 070613 שוחחתי עם מר בן דוד והוסברו לו פני הדברים.
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה