פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיובים על אנטרנט ללא אזהרה על חריגה נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏24 ‏אפריל ‏2013 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
אורנג סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שמי חני אני מהצפון ואני רוצה להגיש תלונה על חברת אורנג
לפני כמה חודשים הבן שלי טס לארצות הברית ושם הוא השתמש באינטרנט אני לא ידעתי שהייתי אמורה לחסום לו את האנטרנט, בכלל לא ידעתי שיש לו גישה לגלוש שם, הילד הגיע לסכומים מאוד גבוהים, ידעתי זאת כאשר הילד חזר לארץ וראיתי חיובים גבוהים בכרטיס אשראי התקשרתי לחברה ושאלתי אותם מה זה החיובים האלה ולמה אני לא יודעת מהם ואז הם הסבירו לי שהייתי אמורה לחסום, אבל בכלל לא ידעתי שיש לי גישה בחו"ל ולמה לפי החוק אני לא מקבלת הודעה אס אמ אס והם טענו בהתחלה שהם שלחו ואני התעקשתי שהם לא שלחו ולאחר ויכוחים רבים אמרו שיבדקו זאת ויחזרו אליי. ואכן היה כך חזרו אליי ואמרו לי שהבעיה הייתה אצלם ושהם זיכו אותי בחצי מהמחיר אמרתי שזה לא מקובל עליי אני לא מוכנה לשלם אני כבר שלמתי 3000ש"ח ואני לא מוכנה לשלם יותר שיורידוי לי את החוב ואז איימו עליי שזה רק יחמיר וילך לפני כן אחד הנציגים התקשר אליי ואמר תשלמי את השלושת אלפים ואנחנו נוריד את שאר החוב ולאחר ששלמתי זה הפך להיות משהו אחר. הם טוענים שהוא לא התכוון לזה אלה שהם יחשבו על זה וזה היה שקר מוחלט .
אשמח אם תעזרו לי
כספי סוג הנזק :
שיורידו לי את החוב שלפי טענתם הם לא היו בסדר. פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
איציק יוספן - מחלקת פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם.
ביום 090613 שוחחתי עם גב' טדסה ונושא טופל.
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה