שירות לקוחות בנושא שינוי חשבונית |
נושא התלונה: |
יום שני 08 אפריל 2013 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
בתחילת חודש אפריל, לאחר קבלת חשבונית חודשית בדוא"ל, פניתי לחברת אורנג' בשירות הטלפוני וביקשתי לשנות את החשבונית לאנגלית, שכן אני צריך להגישה מעתה לחברה בארה"ב.
בתחילה נענתי שהדבר איננו אפשרי ולאחר בדיקה של הנציגה נאמר לי שזה יקח זמן, כיוון שלא ניתן לשנות חשבונית שהונפקה, אז אקבל בימים הקרובים חשבונית מתוקנת בדואר.
חיכיתי 3 ימים, שבוע, 3 שבועות וכלום לא הגיע, לאחר חודש הגיעה חשבונית נוספת,חדשה, קיוותי שלפחות שם הנושא סודר, אך לצערי הכל היה עדיין בעברית, פניתי למוקד שירות הלקוחות שוב, שוחחתי עם בחור בשם ישראל אם אינני טועה, שבדק ואמר ששוב אין אפשרות לשנות את החשבונית אז שאני אחכה, התעקשתי שלחכות חודש נוסף זה לא בא בחשבון ולא נשמע הגיוני, לאחר בדיקה של הנציג אמר שאני אקבל חשבונית מתוקנת תוך מספר ימים בדוא"ל (הפעם לא דואר), שוב חיכיתי, 3 ימים, שבוע, שבועיים וכלום לא מגיע,
הגעתי למרכז השירות בחוצות המפרץ בחיפה, שוחחתי עם מנהלת המשמרת שטענה שאיננה יכולה לראות האם יש בקשה כזאת בטיפול ושאני אמתין (כשעה וחצי לנציג) או שאדבר עם המוקד
פניתי בשלישית למוקד, ציינתי שאני עדיין מחכה וכבר קרוב לחודשיים שאין התייחסות, הנציג היה נחמד ואחרי מספר בירורים אמר שלא בוצע עידכון כלשהוא במערכת שמאפשר את השינוי, לקחת את איות שמי באנגלית והבטיח שאקבל את החשבונית המתוקנת בשעות הקרובות, מיותר לציין שלא קרה, והיום קיבלתי את החשבונית החודשית והיא שוב בעברית, זה מעל חודשיים שאני מבקש לשנות את החשבונית, נענה כביכול בחיוב ע"י הנציגים אך זה לא קורה, הדבר פוגע בי שכן אני מחוייב להגיש את החשבונית הזאת לחברה שמולה אני מתנהל בארה"ב וההתנהלות של אורנג' פוגעת בצורה בה מסתכלים עלי בחברה המדוברת!
|
כספי |
סוג הנזק : |
טיפול במיידי של שינוי החשבונת לפורמט באנגלית ופיצוי על עוגמת הנפש, והזמן |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|