|
|
|
|
|
|
חוסר מתן פיתרון ללקוח על ידי משיכת זמן מיותרת על ידי חברת אורנג |
נושא התלונה: |
יום שני 13 מאי 2013 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 |
כתובת: |
עיסקה טלפונית |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
רכשתי טלפון של סמסונג s4 חדש מחברת אורנג קיבלתי את המכשיר במשלוח עשיתי מה שכתוב מבחינת המדריך של סמסונג בכול אופן לא שמעתי טוב ואחרי ימים ספורים צלצלתי לשירות הפריפר של אורנג בשביל לקבל תשובה מה עושים וככה התחיל הטירטור הבלתי פוסק של החברה נגדי שלחו אותי לסניף של אורנג בראשון לציון אחרי בדיקת טכנאי במקום אמרו לי שהטלפון תקין חזרתי עם המכשיר לביתי והמשכתי לחבות חוסר שמע מהמכשיר החדש שלי צלצלתי שוב למחלקת העסקים ושם מפקידה לפקידה העבירו אותי גם למנהלת ולא אחת אלה שלוש מנהלות ולכול אחת מהן היה פיתרון אחר כמובן החליטו לקחת את המכשיר לבדיקה במעבדה ראשית של חברת אורנג והמכשיר נלקח לבדיקה והתשובה שקיבלתי היתה שהמכשיר תקול במערכת השמע של האוזניה ובכן אני דרשתי לקבל מכשיר חדש כמו שרכשתי אבל חברת אורנג התחילה לשלוח לי טלפון ראשון מהמעבדה עם מדבקת חדש של הטכנאי עם בטרייה שקיבלה תאריך חדש לפג תוקף אני הסכמתי לקחת את במכשיר כי כבר לא רציתי להמשיך את התירתור הזה מאחד לשני במוקדים של אורנג וכמובן שגם לכשיר זה היה תקלה שבמעבדה כנראה לא ראו היא אפשר היה להטעין את המכשיר טוב עוד פעם צלצלתי למוקד ואחרי שיחה עם מנהלת הבטיחו לי מכשיר חדש כלומר ערכה חדש שלחו לי בשליחות שליח של פדקס עם משלוח ממש זהה למשלוח הראשון שקית ניילון שקוף עם טלפון סמסונג 4 עם אותם מדבקות של הטכנאי כמו בטלפון השני ששלחו לי ואני בסך הכול רכשתי טלפון חדש בכול אופן חשבתי לשתף את מי שיקרא במהלכים של חברת אורנג כלפי ובטח כלפי עוד לקוחות תודה
|
מכשיר חדש כמו שרכשתי ובמארז אורגינלי ולא טלפון מאיזה טכנאי מעבדה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Orange (אורנג') שירות לקוחות
, תגובה:
|
יובל פריאל - מחלקת פניות הציבור |
שם ותפקיד: |
תודה על פנייתכם.
ביום 120613 שוחחתי עם מר גייר והנושא טופל. |
תגובה: |
. |
פתרון: |
|
|
|