|
|
|
|
|
|
חוסר מקצועיות ומידע שגוי |
נושא התלונה: |
יום רביעי 05 יוני 2013 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 |
כתובת: |
מטלון |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
ביום חמישי שעבר הגעתי למשרדי אורנג' במטלון לאחר שהמכשיר לא הגיב
נציגת השרות הודיע לי כי אין לי אחריות והם לא מתקנים יותר מכשירים שנגמרה להם האחריות על כן היא מציעה לי לשדרג את המכשיר ואו לתקנו במעבדה חיצונית לאחר שיחה ממושכת עם הנציגה ועם קשרי הלקוחות
התברר כי יש לי אחריות אבל אז היחס של נציגת השרות היה בלתי נסבל שכן והיא לא הצליחה לשדרג את מכשיר. קיבלתי מכשיר חלופי ללא אנשי קשר נקבע לי שליח בבוקר ליום א' 09.06.13 עד לרגע זה השעה 13:45 לא קיבלתי את המכשיר שלי בשיחת טלפון עם נציג שרות לאחר המתנה של כ25 דקות ענה לי נציג ללא כל תשובה עניינית מה עם המכשיר כאשר ביקשתי לדבר עם מנהל הוכנסתי להמתנה של עוד כ10 דקות נוספות שבסופם נותקתי .
|
מכשיר תקין במידית |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Orange (אורנג') שירות לקוחות
, תגובה:
|
יובל פריאל - מחלקת פניות הציבור |
שם ותפקיד: |
תודה על פנייתכם.
ביום 130613 עם מר פרץ והנושא טופל. |
תגובה: |
. |
פתרון: |
|
|
|