|
|
|
|
|
|
מכרו לי מכשיר לא טוב , לא עובד |
נושא התלונה: |
אזור הדרום |
אזור: |
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
לפני כחצי שנה נציג מכירות במרכז שרות באשדוד מכר לי מכשיר אינפיניטי של אורנג' . הבהרתי לנציג שהדבר היחיד שחשוב לי במכשיר זה GPS .
כבר אחרי חודשיים המכשיר גמגם ונכון לחודשיים האחרונים ה GPS עובד רק כשמתחשק לו וזה כמעט ולא קורה . ניסיתי לקבל עזרה מספר פעמים מהשרות גם בטלפון וגם במרכז שרות . נכון להיום התשובה שלהם היא שיש בעיה באינפיניטי ואין !!!! GPS .במילים אחרות מכרו לי זבל ללא אחריות .
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
החלפת מכשיר ללא תשלום נוסף או שיסדרו שה GPS יעבוד |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Orange (אורנג') שירות לקוחות
, תגובה:
|
איציק יוספן - מחלקת פניות הציבור |
שם ותפקיד: |
תודה על פנייתכם.
ביום 120613 שוחחתי עם מר בועז והנושא טופל. |
תגובה: |
. |
פתרון: |
|
|
|