פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חשבון מופרז שקיבלנו ששהנו בחו"ל נושא התלונה:
שמיל שלמה שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
יד אליהו סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה-19.5.13 עד ה-23.5.13 שהינו בחו"ל וכאשר חזרנו הופתענו לקבל חשבון פלאפונים מופרז: מכשיר אחד ע"ס 4,683 מס' 050-2225128 מכשיר שני ע"ס 922 ש"ח מס' 050-6402111 אנחנו שני גימלאים שלא מתמצאים בטלפונים איך שנחתנו בישראל הוצפנו בהודעות מאורנג' שאנחנו גולשים מעבר למידה למרות שלא גלשנו כלל לא קיבלנו שום התראה בחו"ל שהמכשיר פתוח ויתכן שהוא גלש ללא ידיעתנו. נשלחה תלונה ב-11.6.13 בשעה 12:30 לתלונות הציבור של פרטנר ועדיין לא קיבלנו תשובה וזה חשוב לנו מאד לסיים את הפרשה
כספי סוג הנזק :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
איציק יוספן - מחלקת פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם.
ביום 190613 שוחחתי עם מר שמיל והוסברו לו פני הדברים.
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה