פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירו רע ומכירת מכשיר עם כרטיס לא תקין נושא התלונה:
‏יום שישי ‏21 ‏יוני ‏2013 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
נקודת מכירה בקניון קריית אונו סניף חברה:
תיאור הבעיה:
היום בסביבות 11:00 בבוקר נגנב מכשיר האייפון שלי בקניו קריית אונו. כשגיליתי זאת ניגשתי בקניון קריית אונו לנקודת המכירה של אורנג' שבקניון. הטיפול בבקשתי לרכוש מכשיר חדש התחיל בשעה 12:15, ביקשתי שיחסמו לי את המכשיר הישן. לטענת מי שטיפלה בי העונה לשם נטלי (שהייתה אדיבה ואמפטית מאוד), היא חסמה את כרטיס הסים, והמליצה שבשובי לביתי אתקשר לחסום את המכשיר עצמו.
היא מכרה לי מכשיר חדש, הודיעה לי שמופיע במחשב שאינני יכולה לרוכשו שוב דרך תכנית אל על שאליה הייתי שייכת קודם, קניתיו ב-12 תשלומים, והיא התקינה כרטיס סים, טענה מעט את המכשיר, פתחה לי אותו, והמליצה להתקשר לשירות מהבית אם המכשיר לא יחל לפעול תוך כשש שעות. היא אף הציעה לתת לי כרטיס סים רזרבי למקרה שהכרטיס שתקינה אינו תיקן (?????) אני סירבתי לקיחת את הכרטיס הרזרבי. הטיפול ארך עד השעה 14:00. בבית מיד התקשרתי לשירות, וביקשתי לחסום גם את המכשיר הישן, וביקשתי שיפתחו לי את המכשיר, בחורה שאינני זוכרת את שמה ביקשה ממני להומיא את כרטיס הסים כדי לומר לה את מספרו, וכך עשיתי. היא הבטיחה שתתקשר תוך כמה דקות לעדכן אותי מה קורה. עברה שעה וחצי והיא לא התקשרה, ובשעה 15:30 התקשרתי שוב לשירות, והשארתי את מספרי, והמענה הקולי הבטיח שיחזרו אליי תוך שלוש שעות. בשעה 18:00 התקשר בחור אדיב בשם מיכאל ממוקד השירות בחיפה, ניסה לעשות כמה דברים ובטיח להתקשר ב-19:00. ב-19:15 השארתי עוד בקשה שיתקשרו אליי תוך שלוש שעות. בשעה 19:45מיכאל התקשר שנית והבטיח לעדכן אותי עד 20:45 מה קורה. ואכן התקשר אליי שוב ב-20:45, ניסה שוב להנחות אותי כיצד להפעיל את המכשיר, ודבר לא עזר. הוא היה איתי על הקו כשעה וחצי, וללא הועיל, הוא הודיע לי בצער שמכרו לי כרטיס סים לא תקין, ושאיאלץ במוצ"ש לחזור לנקודת המכירה ולבקש כרטיס סים חדש. ביקשתי לדבר עם מנהל, כי אני דורשת פיצוי על השירות הגרוע שקיבלתי בנקודת המכירה, ועל כל התקלה הזאת, והוא טען שרק ביום ראשון מנהל יוכל להתקשר אליי. כמו כן אני תובעת לדעת מדוע לא יכולתי להמשיך עם תכנית אל על ונאלצתי לקבל תכנית יקרה הרבה יותר. האם מגיע לי עונש בשל גניבת המכשיר שלי???לאחר הדברים החמורים האלה אני דורשת פיצוי רציני, ושיאפשרו לי לחזור לתכנית אל על, ויאפשרו לי לפרוס את הקנייה החדשה ליותר תשלומים ללא ריבית, ויתנו לי חבילה יותר זולה. כלקוחה כל כך ותיקה של אורנג' (מ-1999) אני חושבת שמגיע לי יחס יותר מועיל ומקצועי ממה ש'זכיתי' לו. אני חייבת יחד עם זאת לציין את סבלונותו של מיכאל וניסיונתיו הרבים לסייע לי. אך מי ישיב לי את הזמן היקר שנגזל ממני? ואת התקלה שאין לי תקשורת, ולא תהיה לי לפחות לקרוב ליומיים????
ועגמת נפש ו סוג הנזק :
פיצוי הולם בתחום תנאי רכישת המכשיר החדש ובוזלה משמעותית של החבילה היקרה שנאלצתי לרכוש פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
מירי אברהם - מחלקת פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם.
ביום 270613 שוחחתי עם גב' גומל והנושא טופל.
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה