פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שינוי סכום לתשלום חודשי נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏16 ‏יוני ‏2013 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום,
בתחילת השנה עברתי לחברת הסלולר 012 . הייתי בקשר עם נציגה בשם עדי שהבטיחה לי שבמשך חצי השנה הראשונה אשלם 44 ש"ח לחודש ולאחר מכן 88 ש"ח לחודש.
ביום 16.6 התברר לי שעלי לשלם 98 ש"ח בחודש. הציג איתו דיברתי מתכחש להבטחה שניתנה לי בעל פה וטוען שאין ולא היה הסכם כזה.
בנוסף הנציג הבטיח שמישהו ממחלקת שירות לקוחות יחזור אלי.
עד היום - 26.6.13 לא חזר אלי איש מחברת 012.
יש לי תעוד מילולי של השיחה שלי עם הנציג (בצ'ט) שבו הוא כותב שמישהו יחזור אלי.
ברשותי הקלטה של השיחה עם הנציגה מ012 שבה היא אומרת במפורש שאשלם 88 ש"ח.
אשמח לעזרתכם. אני מרגישה מרומה. אני חושבת שהשירות ש-012 הוא גרוע ביותר.
כספי סוג הנזק :
עמידה בהסכם בעל פה שניתן על ידי נציגת החברה 012 פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
פנייתה של גב' שלום טופלה ע"י נציג מחלקת פניות הציבור. תגובה:
ראו תגובה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה