מכשיר אינפיניטי לא תקין |
נושא התלונה: |
אזור השרון |
אזור: |
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
קניתי את המכשיר ב- 13.11.12. אחריות לשנתיים. מהתחלה ה-g.p.s של אורנג' לא עבד. 7 פעמים הגעתי לתחנת השרות בגנדן בנתניה לטיפול בבעייה, ופעמיים הטלפון נלקח למעבדה לתיקון (במאי וביוני). התיקון שבוצע - עידכון גרסה, לא פתר את הבעייה,במעבדה אפילו לא נעשתה בדיקה לבדוק אם הטיפול פתר את הבעייה, וכך הוחזר המכשיר מתיקון ממש כפי שנמסר. בקשתי שידרוג למכשיר אחר, כשאוסיף כמובן את העלות הכספית. בחברה מתנגדים לכך. ברור שאין אפשרות למכור את המכשיר שקניתי. מי ירצה "טלפון חכם" בלי g.p.s? הדבר היחיד שהחברה הציעה אחרי 7 חודשים של חוסר שביעות רצון מקניית מכשיר בלתי תקין הוא החלפה למכשיר "חדש" - משופץ, ואז יראו אם גם בו יש בעייה ישלחו למעבדה...בקיצור, למרות שקניתי בחברה מכשיר עם אחריות - אין שירות ואין אחריות. אודה על התייחסות לבעייה ועל סיוע בפיתרון.
|
|
|
|
|