פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי וטיפול גרוע בעקבות ניוד שגוי נושא התלונה:
‏יום שני ‏01 ‏יולי ‏2013 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 1/7/2013 בשעה 15:00 לערך קיבלתי הודעה המבשרת לי שמספר הטלפון שלי נוייד לחברת סלקום, ללא שפניתי אליהם וללא שביקשתי לעבור מחברת אורנג'.
בנסיון לפנות לחברת אורנג' - לא הצלחנו להשיג אותם , רק לאחר זמן המתנה ממושך הוסבר לנו שהמנוי לא קיים באורנג', לאחר שהובנה התקלה בעקבות פנייה לסלקום, המספר נוייד בטעות לאחר טעות אנוש בסלקום.
התקשרנו שוב לאורנג' על מנת לנייד את המספר חזרה, אף אחד לא לקח בעלות על הבעיה ולא ניסה לעזור באמת , בכל פעם ענו שיחזרו אלינו אבל הטיפול כלל לא החל.
כמובן שהגענו לשעות הערב כאשר מוקד השירות כבר נסגר ואף מוקד אחר לא מוכן לטפל בנו.
התשובות שקיבלנו מנציגי השירות היו הזויות, כשאחת עוד אמרה לנו כי אין לה יכולת להסתכל על המערכות של סלקום.
לא קיבלנו מנהל כשביקשנו לשוחח עם אחד ועד היום אנחנו עדיין ממתינים לשיחה כזו.
ביום המחרת בבוקר 2/7/2013 התקשרנו לאורנג' שוב, לאחר המתנה ארוכה של 30 דקות הצלחנו לקבל נציגה בשם אלין שביקשה מאיתנו לשלוח פקס עם אישור שאנו מעוניינים לנייד את המספר חזרה לאורנג'.
לאחר ששלחנו את הפקס, אף אחד לא חזר אלינו.
שוב ניסינו להתקשר פעם אחר פעם, השארנו הודעות, אבל אף אחד לא חזר, לא הצלחנו במשך חצי יום להגיע למענה אנושי בשירות הלקוחות- הזוי !!!
כמובן שרק אחרי השעה 19:00 כשמוקד שירות הלקוחות נסגר הצלחנו להגיע לנציג שאינו קשור ואינו יכול לעזור כלל, בבקשתנו למענה בנושא לא הופננו לאף גורם שיוכל לעזור, ושוב ביקשו מאיתנו להתקשר בבוקר של יום המחרת, כשאנחנו כבר יום וחצי ללא טלפון ובסך הכל צריכים לנייד חזרה את המספר.
באותה העת עדיין המתנו שיחזרו אלינו משירות הלקוחות מכיוון שבשירות ההודעות הבטיחו במהלך היום שהם עובדים עד 22:00 ויחזרו אלינו, השארנו שלוש הודעות במהלך היום (לאחר המתנה של 30-40 דקות על הקו כל פעם), אבל כמובן שאף אחד לא חזר !
הגענו לבוקר 3/7/13. בשעה 07:00 התקשרנו למוקד הלקוחות , הצלחנו סוף סוף לתפוס נציגה בשם רותם, ששוב לא יכלה לעזור מכיוון שהניודים מתבצעים החל מ8:30.
לבקשתה התבקשנו להמתין עד לשעה 08:30 על מנת שתחזור אלינו ותטפל בנושא.
כמובן שאף אחד לא חזר גם לא ב8:30 וגם לא ב09:00
התקשרנו שוב ב08:50 ולאחר 10 דקות הגענו כרגיל למוקד הודעות שלאחר תחינות שלנו להשאיר אותנו על הקו ולקבל נציג שירות שיעזור, המיטב שקיבלנו הוא שמובטח שנציג יחזור אלינו עד 20 דקות.
וכמובן שנציג לא חזר, גם לא אחרי שעה ...
התקשרנו שוב ולאחר המתנה ארוכה הצלחנו להגיע לנציגת שירות שאמרה לנו שתוך שעתיים יחזרו אלינו כי הנושא בטיפול.
אז כעת הסאגה הזו לא עדיין לא נגמרה
בסך הכל ביקשנו לנייד אותנו חזרה בגלל טעות של סלקום ואורנג'
ולא דיברנו על זה שאורנג' לא קיבלו שום פרט מזהה שלנו על מנת לאשר את הניוד לסלקום ...
אם זה היה לקוח חדש שרוצה להתנייד תוך חצי שעה המספר שלו הייה מנוייד
אנחנו כבר יומיים וחצי ללא טלפון פעיל, לא ניתן להשיג אותנו במספר הזה, ומעבר לפגיעה הישירה בזמינות ובחוסר המענה, גם מדובר על בזבוז של שעות !!!!!!! עבודה של שני אנשים, בעלי ואני בנסיון נואש לקבל שירות סביר ומענה.
יש כאן אובדן של של הודעות קוליותת וחוסר יכולת לקבל ולהוציא שיחות עבודה חשובות במשך שעות ארוכות.
לא חזרו אלינו פעם אחת במהלך הימים האלו,
ועל אחת כמה וכמה מנהל שיקח אחריות.
זמני ההתנה היו מאד ארוכים ופעמים מספר גם ניתקו לנו את הקו.
השירות היה מתחת לכל ביקורת במיוחד עבור חברה שמתהדרת בכך שיש לה שירות נפלא,
עד עכשיו על אף המחיר שגבוה משאר המתחרות, נשארנו באורנג' בגלל השירות כשקיוינו כשכאשר נצטרך אותו נקבל אותו.
זו ממש יריקה הפרצוף, ומרגיש מה קורה שעוד מנוי פשוט פונה לקבלת שירות.
כספי סוג הנזק :
ניודחזרה של המספר שנוייד בטעות, פיצוי כספי לפני שנפנה לבית משפט לתביעות קטנות, שלבטח יפסוק לטובתנו. פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
תמיר רוזן - מחלקת פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם.
ביום 090713 שוחחתי עם גב' ראובני והוסברו לה פני הדברים.
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה