פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב על גלישה באינטרנט לא מוצדק נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
אורטל בן חמו סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום למעשה יש לי שתי בעיות עם אורנג:
1. לפני כשנה וחצי נכנסתי לחבילה עסקית של אורנג דרך קיבוץ בו בן זוגי גר. כשחתמנו על החוזה המחרים של החבילה הופיעו ללא מע"מ ולא נאמר דבר על קנס יציאה. כבר בחשבונית הראשונה ראינו שהחיוב גבוה ממה שחתמנו אך אנשי הקשר אמרו שאין דבר שניתן לעשות בנושא ונשארנו עם חיוב גבוה ממה שחשבנו שניכנסנו לתוכו.
לאחרונה יש לנו מספר בעיות עם אורנג ושרצינו להתנתק גילינו שיש קנס עזיבה של 3000 שח שמעולם לא חתמנו עליו או נאמר לנו משהו בנושא.
2. הבעיה הנוכחית היא שלפני חודש גלשתי במכשיר פלאפון על הרשת הביתית והלכתי לישון שקמתי (המכשיר עדין היה על הרשת הביתית) הופיעו לי הודעות של חריגה מהחבילת גלישה שלא ברור לי כיצד קרה הדבר שכן המכשיר היה מחובר לרשת הביתית. אך לטענת אורנג מופיע להם שגלשתי על הרשת הסלולרית. פניתי לאורנג דרך נציגי שירות הלקוחות ודרך אנשי הקשר בקיבוץ אך אורנג מסרבים לזכות אותי, לא היה לי כל יכולת למנוע חיוב זה על סך 250 ש"ח. ההודעות נשלחו ב1, 4 ו5 לפנות בוקר ואני לא נוהגת לישון עם המכשיר לידי.
מכוון שיש לי קנס יציאה אני מרגישה שאין לי שום כוח מולם שאין להם שום אינטרס להתחשב ולהבין שמדובר בתקלה.
אשמח אם תוכלו לעזור לי להבין האם יש לי משהו לעשות לגבי קנס היציאה (שכן מעולם לא חתמתי עליו ולא הכרתי שהוא קיים) והאם ניתן לקבל זיכוי על זמן גלישה זה.
תודה רבה
אורטל
כספי סוג הנזק :
זיכוי על סך 250 שח וביטול קנס יציאה פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
איציק יוספן - מחלקת פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם.
ביום 040713 שוחחתי עם גב' בן חמו והנושא טופל.
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה