פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיובים שלא כדין במשך שנים נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
תיאור הבעיה:
חברת אורנג' (פרטנר) חייבה אותי עבור תוכניות תוכן שלא הזמנתי ולא נעשה בהם שום שימוש. חבילת שירותי מידע ותוכן (חבילת ערוצי טלויזיה) מתאריך 6.9.2010 סה"כ חיובים 854 ש"ח. חבילת שירותי מידע ותוכן (חבילת מוסיקה 50 שירים) מתאריך 7.4.2011 סה"כ חיובים 765 ש"ח. סה"כ חיובים 1610 ש"ח. לטענת החברה את החיוב עבור חבילת ערוצי טלויזיה הזמנתי בתחנת שירות. טענתי - לא היו דברים מעולם. לא הוצג בפני כל מסמך המאשר את חתימתי בנדון. לגבי חבילת מוסיקה 50 שירים, לטענת החברה הזמנת החבילה בוצעה או באתר החברה או ע"י מכשיר הטלפון. טענתי - לא היו דברים מעולם. מעולם לא הורדתי שירים דרך המכשיר או צפיתי בערוצי טלויזיה דרכו, על כך גם ניתן ללמוד בחשבוניות. מחודש שעבר פניתי מס' פעמים לחברת אורנג' אך חוץ משיחת טלפון אחת, לא זכיתי לשום טיפול ענייני בתלונתי. על פניו נראה שחברת פרטנר עובדת בשיטת מצליח והדרך היחידה לפעול נגדה זה דרך בית המשפט ואף לדרוש פיצוי לפי סעיף 31א' לחוק הגנת הצרכן - פיצויים לדוגמה...
כספי סוג הנזק :
השבת כל הכספים שנגבו שלא כדין. פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
איציק יוספן - מחלקת פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם.
ביום 07.07.13 שוחחתי עם מר פז והוסברו לו פני הדברים.
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה