פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עושק של למעלה מ600 ש"ח שנגבו בעיקבות כשל של החברה נושא התלונה:
אפרתי אלי שם/כינוי:
אזור ירושלים אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
תיאור הבעיה:
קיים ברשותי טלפון מספר 0544290026 שכשנתיים לא היה בשימוש. בחודש מאי 2013 אני רואה הורדה בוויזה שלי בסכום של 313 שקל מאורנג', לי זה היה מוזר כי יש לי קו ב63 שקל לכל היעדים ללא הגבלה וכשביררתי התברר שזה קו שלא היה פעיל אצלי והכרטיס סים נגנב בחודש פברואר, ומאז גבתה החברה ממני בוויזה על פברואר 14 ₪ מרץ 26 ₪ אפריל 58 ₪ מאי 313 ₪ יוני 105 ₪ יולי כ30 ₪, כמובן שמיד כשהבנתי שזה נגנב ניתקתי את הקו ב31 למאי וכל הגביות שאח"כ הינם על חודשים קודמים, וכן לחברה ברור שלא אני השתמשתי בקו כפי שרואים שיחות לרשות הפלסטינית וכן כ250 ₪ הינם קנס על שיחות בשבת 64 ₪ לדקת שיחה, אך החברה לא היתה מוכנה להתחשב ולבטל לפחות את הקנס על דבר שלא עשיתי, אך טענתי העיקרית היא שלא נשלחה אלי שום חשבונית עד חודש יוני אפילו שנעשה שימוש בקו ביותר מ400 ₪ עד אז. וזה מה שגרם לי לא לדעת שהקו נגנב עד שראיתי בוויזה את ההורדה של ה313 ₪, כמובן שאם החברה היתה ממלאה את חובתה ושולחת לי חשבונית בפברואר לא הייתי צריך לשלם על השיחות שהגנב הוציא למעלה מ600 ₪ והייתי מנתק את הקו כבר במרץ, אי לכך בקשת מכם לחייב את החברה לשלם לי את מלא עלות הנזק ולהחזיר לי את כ600 ₪ שגבתה שלא בצדק על שכשלה בחובתה ולא שלחה לי חשבוניות. בתודה מראש
כספי סוג הנזק :
החזר כספי של 600 ש"ח פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
איציק יוספן - מחלקת פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם.
ביום 170713 שוחחתי עם מר אפרתי והוסברו לו פני הדברים.
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה