פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
המשך תלונה מס' 83926 נושא התלונה:
‏יום שישי ‏21 ‏יוני ‏2013 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
תיאור הבעיה:
לאחר שיחה עם מנהלת שירות לקוחות, מירי, ב-27.6., ולאחר שהלכתי לשלם הפרש על קניית מכשיר בפרישה של 12 תשלומים בנקודת המכירה בקיראון אצל אורי חגג' (אייפון 4 s), לפרישה של 36 תשלומים (ואם אורנג' באמת מעוניינים לקרוא את כל ההשתלשלות מ-21.6 עת קניתי מכשיר זה עם כרטיס פגום יוכלו לקרוא בתלונה הנ"ל), הובטח לי שביטול העסקה של 12 תשלומים והפיכתה לפרישה של 36 תשלומים בטיפול, אפוצה ב-200 ש"ח, והוחזרתי לתכנית אל על שבה הייתי, קיבלתי ב-10.7. מכתב רשום שעל פיו טרם שילמתי את ההפרש ששילמתי בכרטיס אשראי שלי ע,ס 449 בשני תשלומים. בדיקה בכרטיס האשראי במחשב העלתה כי התשלום אכן לא נקלט (בכוונה לא קלטו אותו???), והתקשרתי על פי הוראות המכתב ועל פי עצת אורי מנקודת המכירה בקיראון לפיננסי, ומסרתי שהיות ולא בוטלה העסקה של הפרישה על 12 תשלומים כפי שהובטח לי ע"י מירי, מנהלת שירות הלקוחות כבר גבו ממני תשלום ראשון לפי 12 תשלומים ע"ס 241 ש"ח. מכיוון שכך, שאלתי מה עם הבקשה לביטול העסקה ולפרישה של 36 תשלומים, ונאמר לי שהנושא עדיין בתהליך (????מ-24.6 בתהליך???כמה זמן אורך ה ת ה ל י ך???), לפיכך אמרתי שקודם כל ימסרו לי שהעסקה לפרישה ל-36 תשלומים אושרה, ואח"כ אשלם את ההפרש, כי הרי בינתיים נגבה התשלום הראשון לפי 12 תשלומים ואי אפשר לאכול את העוגה ולהשאירה שלמה!!! הבטיחה לי המוקדנית אורטל בירור ותשובה עד יום א' ה-14.7. ביום ה' ניסו להתקשר, ולא הייתי זמינה.
ביום א' התקשרתי לפיננסי ונותבתי לנציג שירות, ואמרו לי שהשאירו הודעה במחשב שאם אתקשר, שיודיעו לי שמבטיחים תשובה ביום שני ה-15.7, אצש התקשרתי בסביבות 18:00 לפיננסי, נותבתי לאיש שירות, חזרו אליי כעבור כשעה, ואמרו לי שהשאירו הודעה לראש הצוות של אורטל, והיום יחזרו אליי. ה-16.7. השעה 12:20 בצהריים, ואיש לא חזר אליי.
היכן מנהלת שירות הלקוחות, מירי, שהבטיחה לעקוב באופן אישי אחר הטיפול בי? האם אורנג' עושה כל מאמץ לדחות אותי בלך ושוב, לגרור רגליים ולהתיש אותי עד שאחליט לצאת מהרשת יחד עם שני הקווים המשפחתיים הנוספים שלנו? זו המגמה? אם כן, אורנג', אתם בדרך להצלחה, ומה לעשות, אני כנראה לא לקוח אטרקטיבי שכדאי לרצותו, ואולי פרישתי לא ממש תרשים, ואולי רק תביעה תסייע, מי יודע? ההתנהלות מבישה, לא אמינה ומעוררת חשדות עמוקים ביחס אליכם. ואגב, את הפיצוי המובטח לא ראיתי, רק חיובים על חיובים.
והרי תשובה לכאורה הייתה בפיהם ביום ה' 11.7 כשלא הייתי זמינה??? מה קורה? מישהו מוכן להסביר?
כספי, זמן ועלבון סוג הנזק :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
איציק יוספן - מחלקת פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם.
ביום 180713 שוחחתי עם גב' גומל והנושא טופל.
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה