פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב ללא סיבה נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני מספר ימים קיבלתי חשבונית מאורנג' בסך 231 ש"ח על חריגה בגלישה הסלולרית על מכשיר שלא נדלק במשך חודשיים, שאת זה אפשר לראות על פי החשבוניות האחרונות.
כבר 3 ימים, כל יום אני מדבר עם נציג שירות/תמיכה טכנית וכל מה שאומרים לי זה "בדיוק יש לי עומס במערכת, תן לי מספר שתהיה זמין בו ונחזור אליך ב24 שעות הקרובות". כמובן שלא חוזרים אליי ואני נאלץ שוב לבזבז זמן על המתנה לנציג.
אחרי 4-5 נציגים, לבקשתי העבירו אותי למנהלת שסיכמה את הבעיה שלי בזה שכנראה נלחץ כפתור במכשיר המקולקל שלי וגרם לגלישה ושהמערכת שלהם לא טועה.
כספי סוג הנזק :
ביטול/החזר חיוב פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
איציק יוספן - מחלקת פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם.
ביום 310713 שוחחתי עם מר דוידוב והנושא טופל.
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה