חיוב ללא סיבה |
נושא התלונה: |
אזור הדרום |
אזור: |
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
לפני מספר ימים קיבלתי חשבונית מאורנג' בסך 231 ש"ח על חריגה בגלישה הסלולרית על מכשיר שלא נדלק במשך חודשיים, שאת זה אפשר לראות על פי החשבוניות האחרונות.
כבר 3 ימים, כל יום אני מדבר עם נציג שירות/תמיכה טכנית וכל מה שאומרים לי זה "בדיוק יש לי עומס במערכת, תן לי מספר שתהיה זמין בו ונחזור אליך ב24 שעות הקרובות". כמובן שלא חוזרים אליי ואני נאלץ שוב לבזבז זמן על המתנה לנציג.
אחרי 4-5 נציגים, לבקשתי העבירו אותי למנהלת שסיכמה את הבעיה שלי בזה שכנראה נלחץ כפתור במכשיר המקולקל שלי וגרם לגלישה ושהמערכת שלהם לא טועה.
|
כספי |
סוג הנזק : |
ביטול/החזר חיוב |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|