פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב ללא סיבה על גלישה נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
תיאור הבעיה:
אורנג' חייבו אותי ב400 שח על חריגה מחבילת גלישה בזמן שבכלל לא גלשתי במודע. מה גם שאניח בעסקת אלביט-מהמשתלמות במשק . התקשרתי אליהם ואמרתי שאני אתנתק עם כל 7 המנויים שלי ואמרו לי שמייד ישלחו לי מספר תלונה וגם יחזרו אלי . אך לא שלחו וגם לא חזרו . כשפניתי אליהם שוב בצאט דרך האתר שלהם אמרו לי משהו מכוער כמו "אני חושב שכבר דיברנו על זה ואין מה לחזור על הדברים" שזה אומר בעצם לך לעזאזל..לדעתי בכלל לא מעניין אותם. גוזלים ממני 400 שח אלרי שהשארתי אצלם במרוצת השנים מעל 300,000 ₪ . ללא ספק-אורנג' לא מה שהיו פעם. תלונתי היא על כך שגבו ממני 400 שח שבוצעה ללא ידיעתי על מכשיר שבו גם ביקשתי לסגור את האינטרנט והם טוענים שביטלתי את הדרישה. אך גם אם ביטלתי איך ייתכן שגלישה בסכום כזה (עלות חריגה ) לא קפצנ להם מול העיניים כשחבילה גדולה בעסקת אלביט עולה עשרות בודדות של שקלים ?
כספי סוג הנזק :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה