פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מרמה וגניבה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
תיאור הבעיה:
ביום שישי 26.7.13 ביצעתי עיסקה באורנג של מודם אלחוטי. העיסקה נעשתה במהירות הבזק ועל כן לא הציג המוכר את הנתונים החשובים . המוכר החתים אותי מבלי באמת לפרט את העיסקה האמיתית. ועל כך יעידו מצלמות האבטחה שבקניון שבאמצעותם ניתן לתזמן את.זמני העיסקה האמיתית . עם פנייתי למוקד השירות ביום שני החלו רצף ארועים של גילויי העיסקה שלא הועלו בפניי. כדוגמת החיובים בכרטיס האשראי שלא הוצגו בפניי. נמסרו לי 2 עמודים מתוך חמש. לא נאמר לי ואף לא נמסר בכתוב על אופי ביטול העיסקה לדבריהם אני מחוייבת במאה שח על ביטול עיסקה . ביקשתי שיבררו את נושא ביטול העיסקה מול הנציג שמכר לי המכשיר והוא משקר וטוען שאמר לי שהציג זאת בפניי. שהרי אם כך לא הייתי מעזה לפצות את הפה ולהתלונן על ביטול העיסקה . יתרה מזאת הסברתי לנציג שמדובר בעיסקה זמנית והדגשתי שאינני מעוניינת בהתחייבות . לא ייתכן שבקושי השתמשתי במוצר וידרשו ממני מאה שקלים על ביטול בעוד לא הוצג נתון זה לאורך העיסקה ואף לא מול נציג שירות בשיחה טלפונית.
כספי סוג הנזק :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
איציק יוספן - מחלקת פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם.
ביום 040813 שוחחתי עם גב' אייש והנושא טופל
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה