פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב לא הגיוני מחברת אורנג נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
כרמיאל סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אני ביקשתי לעשות חבילה בינלאומית לאמא שלי מהנייד שלי לאירלנד ואז אמרו לי שזה עולה 189 ש"ח והסבירה לי שהיא חייבת לתקשר *00*אחר כך המספר ובסוף # ורשמתי לה והסברתי איך תשתמש בנייד באירלנד, היא ניסתה כמה פעמים במה שבקשו אפילו המדריך שלה ניסה ולא הצליחו ואז ניסו להתקשר רגיל ונתפס לה הקו והיא בקושי כל העשרה ימים דיברה 12 דקות ואז אני מופתעת שמחוץ לסכום ששלמתי אני משלמת גם סכום של 750 ש"ח אז הגענו לסכום יותר מ 1000ש"ח וזה לא היגיוני לאף בן אדם שישלם עבור כמה דקות הסכום הזה ואז מישהיא מהמוקד שהיא טענה שהיא המנהלת קוראים לה מיכל והיא התעקשה ולא נתנה לי אפילו שם המשפחה שלה כדי לוודות שבאמת שהיא המנהלת וכשאמרתי לה שאני רוצה לנתק קווים אז היא חזרה בתשובה שהיא תיקח ממני כל המספרים שיש לי וזה שאני מהלקוחות הראשונים של החברה רק תראו איזי נציגים יש לחברה הזאת וגם היא אמרה אם תעברי לחברה אחרת ישארו לך הקווים איזה טובה היא עושה לי כדי לעבור לחברה אחרת ,וגם היא אמרה שהם לא מחזירים לי שקל אחד בגלל שאמא לא התקשרה מאירלנד לדוויח על התקלה, איך זקנה כזאת תתקשר לחברה מאירלנד אם לא הצליחה בהתחלה לדבר איתנו אלה בעזרת המדריך שלה בהיותה בחיים לא השתמשה בנייד,אז אני במבקשת מכבודכם לבדוק את העניין הזה טוב ותחשבו גם להחזיר לי את הכסף שלי בהיותי לא מליונירית ולא יודעת איפה לבזבז את המשכורת הנמוכה שלי, את הכסף הזה אני קונה לילדים שלי את הספרים לבי"ס.
נפשי מהניציגה סוג הנזק :
לחשב את הדבר הזה בהגיון ולהחזיר לי הכסף שלקחו ממני חוץ מהחבילה שעשיתי,אז שיקחו את ה189 ש" שאמרו אבל שאר הכסף שיעשו לא חישוב מיוחד בגלל שזה לא הגיוני. פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
איציק יוספן - מחלקת פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם.
ביום 050813 שוחחתי עם מר רים והנושא טופל.
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה