פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פרסום מטעה על המכשיר גלקסי S4 נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏24 ‏יולי ‏2013 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
תיאור הבעיה:
המכשיר החדש GALAXY S4 SAMSUNG נקנה דרך אתר האינטרנט של חברת אורנג'
23/5/2013
בפרסום של המכשיר מופיעה אחראיות מלאה של היבואן ל24 חודשים.
זאת הייתה הסיבה היקרית של קניית המכשיר.
לאחר נפילת המכשיר מגובע של מטר אחד המסך החדש והחזק (GORILLA2) של המכשיר נשבר.
לאחר שיחת טלפון עם היבואן (סקיילקס) התברר שמכשיר שייך לחברת אורנג' והם נותנים את האחראיות.
לאחר הגעה לסניף אורנג' בראשון לציון א.ת.ישן והמתנה של כשעה בתור התברר שהאחראיות אינה מלאה.
שבר במסך לא כלול באחריות המלאה של היבואן וזה נקרא נזק לקוח.
תיקון של הטלפון יעלה 1300ש"ח.
בפרסום של המכשיר לא מופיעה שום מילה על נזק לקוח ולא על מסך שלא כלול באחראיות היבואן.
כדי למכור את המכשיר המוכרים/החברות לא מודיעים ללקוח את כל הפרטים שצריך לדעת.
כספי סוג הנזק :
החלפת מכשיר פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
איציק יוספן - מחלקת פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם.
ביום 06.08.13 שוחחתי עם מר לדה והנושא טופל.
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה