פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זיוף חתימה על חוזה התקשרות מולכם וחיוב כספים במירמה נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏30 ‏יוני ‏2013 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
תיאור הבעיה:


הנני לקוחה בחברת אורנג, ובעלת קו (סים) כבר מספר שנים. בתאריך 23.11.2010 פתחתי את החשבון בחברתכם וחתמתי על חוזה התקשרות. לאחר קבלת הסים רכשתי בנוסף מכשיר סלולארי בצורה עצמאית. מיותר לציין שבמשך כל תקופת ההתקשרות כל התשלומים שנשלחו שולמו על ידי ללא דיחוי ולא ניתנה לי כל הודעה או אזהרה על תשלומים שלא כובדו.

בתאריך 30.06.2013 הגעתי אל אחד מסניפי השרות שלכם כדי לקבל הצעת שידרוג למכשיר הסלולרי שברשותי . להפתעתי הודיעה לי פקידת השרות כי יש חשבון נוסף תחת שמי אשר נפתח בסמיכות לתאריך פתיחת החשבון המקורי ובו ישנה תביעת תשלום למספר חודשי שירות .

מכיוון שלא זכורה לי בקשה לפתיחת חשבון נוסף לקו הקיים שלי הסברתי לפקידה כי לא קיבלתי ולו הודעה אחת מאז פתיחת החשבון המקורי על כך . בתגובה בישרה לי הפקידה כי הכתובת שאליה נשלחו ההודעות שונה מהכתובת שלי ולכן כניראה לא קיבלתי שום הודעה על כך .

מופתעת מההסבר הלא הגיוני , הרי יש לכם את הפרטים שלי ולא היתה בעיה לשלוח לי הודעות תשלום אז מדוע נכשלתם להודיע לי על חשבון רפאים שלא שולם ?

המשכתי וביקשתי את העתק החוזה הנוסף עליו ישנה דרישת תשלום פתוחה. להפתעתי ראיתי שהפרטים על חוזה זה אינם תואמים לפרטי האישיים והדבר החמור יותר הוא שהחתימה אינה תואמת לחתימה שלי , החתימה היתה פשוט שמי בכתב יד פשוט . ביקשתי להפנות את תשומת ליבה לשוני בין שתי החתימות וההבדל בין הפרטים המזהים. ללא כל היסוס אמרה לי הפקידה כי לא ניתן לעשות דבר ואני צריכה לשלם את החוב שנוצר לפני מעבר למישור המשפטי.

לאחר פניות נוספות לחברתכם שלא זכו למענה , הגשתי תלונה במשטרת זבולון על זיוף חתימה ונסיון להוציא כספים במרמה.

אני שולחת לכם את הפרטים שוב בבקשה לתגובה עקב חוסר שיתוף פעולה מצדכם.

מספר פניה אורנג : 410803078

מספר תלונה במשטרת זבולון : 286871
כספי סוג הנזק :
מחיקה דרישת תשלום ופיצוי על עוגמת נפש פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
איציק יוספן - מחלקת פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם.
ביום 110813 שוחחתי עם גב' צילי והוסברו לה פי הדברים.
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה