פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב כספי מוגזם עבור גלישה בחו"ל נושא התלונה:
‏יום שני ‏15 ‏יולי ‏2013 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 12.7.13 טסנו לברלין.כשהגענו למלון ביקשנו וקיבלנו סיסמת התחברות לwifi של המלון.לאחר כ-3 ימים קיבלנו הודעה מאורנג בחצות הלילה שחוייבנו בסך של יותר מ-1000 שח עבור גלישה.לא הבנו מדוע חוייבנו בגלישה כאשר השתמשנו רק במלון ורק לאחר חיבור ל-wifi .מרגע קבלת ההודעה סגרנו את הטלפון עד להגיענו לארץ. קיבלנו חשבון בארץ על סך של 1491ש"ח עבור 15 מגה גלישה שלפי נציג אורנג זה זניח ביותר .חוייבנו לפי תעריף 90 ש"ח ל-1 מגה גלישה(כ-20יורו למגה גלישה שבחישוב של 1 גיגה מדובר ב-20000 יורו!!!!).
במידה והיינו יודעים ורוכשים חבילת גלישה זה היה עולה לנו 139ש"ח.לא ידענו שאנו צריכים לעשות בארץ חסימה לגלישה בחו"ל חשבנו שזה עובד כמו בארץ שברגע שיש חיבור ל-WIFI אין חיוב .למען ההגינות,נציין שנשלחו לנו הודעות כבר קודם בגין חיוב אבל לא ראינו אותם ( רק בארץ כאשר בדקנו זאת בעקבות שיחה עם הנציג) הטלפון היה כבוי במשך היום ורק בערב לאחר חיבור ל-WIFI הרשנו לעצמינו לשלוח הודעות.
שאלתינו היא- האם בגין חוסר ידיעה,טעות,ובגין שימוש מזערי שכזה יש לחייבנו בתעריף שהוא פשוט "שוד""גזל" -אין מילה אחרת לתאר זאת.
כל נסיוננו לדבר עם נציגי החברה ולנסות להגיע לפשרה כלשהיא נכשלו על הסף.
האם יש לנו "קייס" לפנות לבית המשפט לתביעות קטנות ולדרוש להחזיר לנו את כספינו ולשלם סכום הוגן וסביר עבור שימוש בגלישה.
כספי סוג הנזק :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
יובל פריאל - מחלקת פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייכם.
ביום 180813 שוחחתי עם מר קנטי והנושא טופל.
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה