פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מענה מעל 10 דקות וחשבוניות מופרזות נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏15 ‏אוגוסט ‏2013 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
תיאור הבעיה:
לאחרונה קיבלתי חשבונית של 5,000 שח על אי תשלומים לציוד מזמן. ניסיתי להבין מאיפה הסכום הזה וטרם קיבלתי תשובה משכנעת.
בסופו של דבר החלטתי לשלם חלק מהסכום ולהפתעתי יותר מדיי זמן אני מחכה על הקו ללא שום מענה. אפילו אין את השירות הזה של השארת מס לחזרה.
קיצור אני מגלה שחברת אורנג היא בלוף אחד גדול
בזבוז זמן וכסף סוג הנזק :
היענות יותר מהירה להסדרת הנושא הכספי ואנושיות במעמה ולא רובוטים לפי הפרוטוקול פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
איציק יוספן - מחלקת פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם.
ביום 180813 שוחחתי עם מר ראתב והנושא טופל
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה