אי מענה מעל 10 דקות וחשבוניות מופרזות |
נושא התלונה: |
יום חמישי 15 אוגוסט 2013 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
לאחרונה קיבלתי חשבונית של 5,000 שח על אי תשלומים לציוד מזמן. ניסיתי להבין מאיפה הסכום הזה וטרם קיבלתי תשובה משכנעת.
בסופו של דבר החלטתי לשלם חלק מהסכום ולהפתעתי יותר מדיי זמן אני מחכה על הקו ללא שום מענה. אפילו אין את השירות הזה של השארת מס לחזרה.
קיצור אני מגלה שחברת אורנג היא בלוף אחד גדול
|
בזבוז זמן וכסף |
סוג הנזק : |
היענות יותר מהירה להסדרת הנושא הכספי ואנושיות במעמה ולא רובוטים לפי הפרוטוקול |
פתרון נדרש : |