פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
דוח 2012 - אורנג' נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
תיאור הבעיה:
אני בעל חברה וממתין מזה חודש וחצי לקבל העתקי חשבונות לצורך סיום שנת המס 2012 מחברת אורג' . התקשרתי כבר 6 פעמים לחברה וכל הזמן מבטיחים שישלחו ולא שולחים את הדוח כפי שהובטח, למעט זה שאומרים לי "נכון התקשרת מספר פעמים אני אשלח לך" לוקחים שוב את הפרטים ומבטיחים הבטחות שווא, הדבר הפך להיות הזוי. מה גם שלא מוכנים לשלוח לי את הדוחות במייל רק בדואר, ברצוני לציין כי את הדוחות של 6 החודשים האחרונים נסעתי לקבל מאחד הסניפים של אורנג' ואת הדוחות של 2012 לא ניתן להמציא לי בסניף אלא רק דרך השירות של החברה כלומר טלפונית . במידה וזה לא יגיע אלי בימים הקרובים אני אסע לחברה וחברתי תתבע את אורג' על עוגמת נפש ונזק כספי מאחר ואני באיחור מול הרשויות.
פשוט בושה!!!
עברתי לאורנג' לאחר שנים בפלאפון אין ספק שראני מצטער על המהלך.
כספי סוג הנזק :
לשלוח את הדוחות מיייידדדדדדד..... פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
יובל פריאל - מחלקת פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם.
ביום 20.08.13 שוחחתי עם מר שלי והנושא טופל.
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה