פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכירת אוזניות לא מתאימות והתנערות מאחריות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני כחודשיים קיבלתי שובר מאורנג" לפיו על פי פסק דין אורנג חויב לשלם למנויו גם לשעבר סך של שבעים ₪ המאפשר לרכוש בסניפים של אורנג אביזרים לפלפון סוללרי. נכנסתי לסניף בקניון חולון וביקשתי אוזניות לסוללרי מסוג סוני אקספריה g המוכר לקח את הסוללרי והוריד מהקיר אוזניה והוציא אותה מהאריזה לאחר שחיב אותי כספית ומתברר שהאוזניה לא מתפקדת. הוא לא רצא להחזיר את החיוב ושלח אותי למעבדה בראשל"ץ ושם הטכנאי אמר לי שפשוט האוזניה לא מתאימה לסלולרי שלי ושלח אותי חזרה לסניף שיחליפו לי את האוזניה ובסניף לא הסכימו להחליף כי יש שלט שלא מחליפים אוזניות. נשארתי חסר אונים , מה עושים במקרה כזה?
עוגמת נפש ועוד.... סוג הנזק :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
יובל פריאל - מחלקת פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם.
ביום 20.08.13 שוחחתי עם גב' אמנון והוסברו לה פני הדברים.
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה