פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב חריג בגין שימוש בחבילת גלישה בחו"ל. נושא התלונה:
‏יום שני ‏19 ‏אוגוסט ‏2013 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך - 19/07/2013 רכשתי עבור ביתי שעמדה לנסוע לסין חבילת גלישה לחו"ל, לתקופה של חודש,

מחברת סלולר - אורנג' (אורנג' פספורט), הרכישה התבצעה באינטרנט.
תהליך הרכישה באינטרנט מערב שליחת קוד ב-סמס לנייד, לו נרכשת החבילה. משמעו שהנייד חייב להיות פיזית בסביבה בזמן הרכישה.
ראוי לציין שכדי להשתמש בחבילת הגלישה בחו"ל, יש לפתוח בהגדרות - מצב של רומינג (מצב מסוכן לכשעצמו).
יום לפני שהסתיים החודש מהרכישה הראשונה, התקשרתי לחדש את חבילת הגלישה, כיון שהטלפון לא היה פיזית איתי (ביתי בסין), לא היתה לי אופציה אחרת (לא היה לי אפשרות לקבל את הקוד ב-סמס כיון שנייד היה עם ביתי בסין).
אחרי מספר נסיונות להשיג את אורנג בינלאומי בטלפון התיאשתי. וכשבדקתי את החשבון התברר לי שחויבתי על שימוש מעבר לחבילת גלישה בסך - 670ש"ח, על שימוש חריג.
למעשה נקלעתי למצב שלא היתה לי דרך למנוע אותו. החבילה נגמרה (מבחינתי לפני זמנה), לא ניתן היה להשיג את אורנג כדי לחדשה. ובאופן מקןן לא יכולתי לחדשה (בגלל שהנייד לא היה פיזית איתי). ובלי שום קשר - מהרגע שהחבילה נגמרה, אופצית הגלישה צריכה להחסם ולא להשאר פתוחה, על מנת למקסם את החיוב מהלקוח התמים.
בקשתי לבטל את החיוב, לא אושרה בנתיים ע"י אורנג. אודה לכם מאוד אם תוכלו לסייע לי בענין.

כספי סוג הנזק :
החזר כספי על החיוב המיותר פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
איציק יוספן - מחלקת פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם.
ביום 21.08.13 שוחחה גב' ציפריס עם מנהל במחלקת פניות הציבור בחברתנו והנושא טופל.
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה