פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב מטורף עבור לגלישה שלא ביצעתי נושא התלונה:
‏יום שני ‏19 ‏אוגוסט ‏2013 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
תיאור הבעיה:
קיבלתי חיוב מופרז בחשבונית .פניתי לשרות "מצוין" של אורנז' לאחר כמעת 50 דקות המתנה לנציג "שרות" ענה לי והסביר לי שבצעתי גלישה בחו"ל . מאז הטיסה הטלפון היה כבוי לא התכונתי להשתמש בטלפון שלי בחו"ל כי לאשתי יש טלפון מעבודה חינם. התקשרתי לארץ מהטלפון של אשתי וכי דרך הגב ביקשתי לבדוק שהטלפון שלי חסום לשימוש בחו"ל .הנציג באורנז' אמר שחסם שיחות חו"ל ואין שום סכנה לתשלומים מופרזים. לאחר בירור אפילו מול מנהל מכיר נאמר שגלשתי באינטרנט במשך כמה דקות והחיוב הוא כי 400 ₪ אין מלעשות אין אופציה לזיכוי...

אין לי מילים לתאר את התחושה ....אני מרגיש שמישהו גונב לי כספים ואין לי שום אופציה להגן על עצמי.........באלי לבכות מחוסר עונים....
אני לקוח של אורנז' מאז שהוקמה החברה בארץ לאולם לא אחרתי בתשלומים כל חודש בחודשו קיבלתם ממני מלוא תמורה לשרות שלכם .היו מקרים רבים של טעות בחשבונית אבל קיבלתי זיכוים בדרך כלשהי ......
אבקש לטפל בתלונה בהקדם ובשיקול דעת
אינני רוצה לאזוב את החברה ולעבור לחברות מתחרות מקווה לשיתוף פעולה מצדכם
עוגמת נפש סוג הנזק :
לפחות זיכוי כספי עבור הגלישה שלאולם לא ביצעתי פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
איציק יוספן - מחלקת פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם.
ביום 21.08.13 שוחחתי עם מר פדר והוסברו לו פני הדברים.
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה