פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביית כספים עבור גלישה בחו"ל נושא התלונה:
גרינברג בוריס שם/כינוי:
‏יום שישי ‏21 ‏יוני ‏2013 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
תיאור הבעיה:
נסעתי לחו"ל והשארתי מכשיר nokia 5800 מופעל . בדירה בחו"ל היה אינטרנט אלחוטי חינמי . כאשר התחברתי לאינטרנט הטלפון תמיד שאל אם אני רוצה להתחבר ב- wlan או ב- wi-fi .כמובן שתמיד בחרתי Wi-Fi כי זה היה חינם.להפתעתי ,בנסיעה לאוקספורד מלונדון אני מקבל הודעת sms שבה נאמר שחשבון הגלישה שלי עבר 500 ₪ ואם אני רוצה להוזיל עלויות אני צריך ליצור איתם קשר. כמובן שמיד סגרתי את הפלפון כי כאשר ניסיתי לחסום ידנית גלישה דרך wlan ,התברר שבדגם שלי לעומת דגמים חדשים יותר זה לא ניתן,והפלפון עובר מגלישה אלחוטית לגלישה דרך ספק אינטרנט מקומי ,מבלי שצרכן יודע מזה.כאשר חזרתי לארץ ופניתי לשירות אורנג' ,הם משחו אותי בסיפורים שהם אינם רואים את מצב החשבון למרות שאני ראיתי דרך כניסה לאתר שלהם.בכל אופן החשבון צמח לכ- 1000 שקל כאשר חוייבתי בסכומים מטורפים גם על השיחות שהתקשרתי אבל אף אחד לא ענה בצד השני(גם לא מזכירת אלקטרוני),ועל השיחות שהתקשרו אלי אבל אני גם לא עניתי.כאשר ניסיתי לבטל את החיוב הם טענו שבאחריותי היה להתקשר אליהם לפני הנסיעה ולבטל גלישה דרך ספק.כמובן לא יכולתי לדעת זאת מראש ולכן עבור הטלפון השני שהיה ברשותי כניתי סים מקומי ולא חיוייבתי שם בשקל עבור הגלישה,כי שם ידנית ניתן לחסום גלישה שאינה wi-fi .
עוגמת נפש סוג הנזק :
ביטול חיוב פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
איציק יוספן - מחלקת פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם.
ביום 210813 שוחחתי עם מר גרינברג והוסברו לו פני הדברים.
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה