פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנערות מאחריות< נושא התלונה:
‏שבת ‏24 ‏דצמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
חיפה- שער הכרמל (מת"מ) סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בחודש יולי 2005 התקלקל מכשיר הטלפון הנייד של ביתי (חיילת, שמה שירי גרף), שמספרו: 0545504020. לקחתי אותו למרכז השרות של אורנג' במת"מ, שם נבדק, ונאמר לי שיש בו קורוזיה, והוא "מת". מיד רכשתי חדש, מאותו דגם: נוקיה 3100. התאריך: 13.7.05 . בדצמבר 05 המכשיר החדש התחיל לעשות בעיות, ותוך כמה ימים ננעל ונרשם בו: נא להקיש קוד. מאחר ולא נעלנו את המכשיר ולא ידענו מה לרשום התקשרה ביתי לאורנג', שם אמרו לה כל מיני קודים, ומשלא נפתח פנתה למרכז השרות של אורנג' בוולפסון, בדרכה לבסיסה בדרום. מאחר וגם שם לא הצליחו לפתוח את המכשיר הם צרבו לו את הזכרון, ואח"כ אמרו את מילת הקסם: "קורוזיה", ותקני חדש. ביתי, לאחר תקרית הטלפון הקודם - שמרה על מכשיר זה מכל משמר, ובנוסף לכך היא משרתת בדרום היבש -לכן לא מיהרתי להאמין לאבחנה זו. מה גם שלדעתי, אם מכשיר חדש מקבל קורוזיה - בעברית: חלודה, בזמן כה קצר יתכן והיה פגום מלכתחילה. לאחר אין ספור שיחות טלפון עם שירות הלקוחות, בכולן התכחשו לאחריות והציעו לי לקנות מכשיר חדש בכל מיני תנאים (15 דקות שיחה חינם לחודש, למשל), פניתי למעבדה פרטית בהדר הכרמל בחיפה. הטכנאי במעבדה בדק את המכשיר ומצא שאין בו חלודה / קורוזיה בכלל. המכשיר נקי לחלוטין. הוא חשב שכרטיס הזכרון פגום, ומשהחליף אותו הטלפון אכן חזר לחיים. אך רק לזמן קצר, ואח"כ כבה. וכן שוב ושוב. הטכנאי בדק שוב ואמר שהתקלה חמורה יותר: הלוח הראשי פגום, וכדבריו: "לא כדאי לתקן". אורנג' צריכים לעשות זאת על חשבונם מתוקף האחריות שלהם על המכשיר. אגב, הטכנאי החזיר לי את עלות התיקון. אני משוכנעת שסיפורי ה"קורוזיה" חוזרים על עצמם גם אצל לקוחות אחרים, שאינם יודעים שזה חלודה אלא חושבים שזו איזה מילת קסם של תקלה שאינה באחריות היצרן.
+עלבון, עגמת נפש ו סוג הנזק :
אספקת מכשיר חדש מיידית, פיצוי על הטרטורים הרבים שע פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
מאיה הבר, מנהלת קשרי ל שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוחה ונתנה מענה אישי לפנייתה. אנו מודים לגברת ברונר גרף על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבה.
תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה