פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הונאת הלקוח בעת הרכישה נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏11 ‏אפריל ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
קניון ערים, כפר סבא כתובת:
קניון ערים, כפר סבא סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הגעתי לנקודת המכירה של אורנג' בכפר-סבא, הממוקמת בקניון ערים. השירות היה מצויין, הסבירו לי על ההטבות ועל המסלול, והציעו לי לרכוש מכשיר חדש. עד אז, הייתי כשנה ומשהו מנוי אורנג' עם מכשיר סמסונג.

הציעו לי שני מכשירים, האחד נוקיה, מהדור הקודם, ללא תמיכה בשירותי וידאו ובאינטרנט הדור השלישי, האחר- המכשיר הקיים, מוטורולה.

לשם המחשה ושיכנוע, נציגת המכירות שלכם בכפר סבא הדגימה בפניי את המכשיר ואת תכונותיו, ונתנה לי לצפות בשידורי החדשות של ערוץ 10, דרך מכשיר הטלפון החדש. היא הסבירה לי כי אם ארכוש דווקא את המכשיר של מוטורולה, אוכל להינות בשנים הקרובות מצפייה קבועה בחדשות ערוץ 10, כמעט מכל נקודה בארץ. לכן עדיף כי אשלם יותר ואקנה אותו, ולא את הנוקיה.

בתור חובב חדשות הבנתי כי בשנים הקרובות לא יצא לי לשבת הרבה מול הטלוויזיה (עקב שירות צבאי\היעדרות מביתי), וכי ההצעה שלכם כדאית ומשתלמת. אם זאת, הדגישה נציגת המכירות שלכם כי בשביל צפייה בחדשות במהלך השנים הקרובות, עליי לרכוש מכשיר דור שלישי, ולהתחייב בתשלום קבוע של 14.90 לחודש, עבור האינטרנט. זו בלבד, לא עוד.

זה נשמע לי סביר, אומנם אני מוציא במהלך שלוש השנים הבאות כ- 600 שקלים עבור אינטרנט (מעבר לעלות המכשיר, מעבר לשירותים שונים), אך עבור צפייה בחדשות, שירות שעבורי הוא חשוב- הדבר נראה לי משתלם וכדאי. הסכמתי, חתמתי, והגעתי הביתה.

מעיון באתר האינטרנט הסלולרי הבנתי כי התכנים מחלוקים ל-'צפייה מיידית' ול-'הורדות למכשיר'. משיחה היום התברר לי עם נציגת שירות הלקוחות כי צפייה בחדשות, אותה צפייה שהוצעה לי באותה דרך שציינתי לעיל, מחוייבת רכישת חבילה חודשית בסך 9.90 כל חודש.

מיותר לציין כי אני מרגיש מרומה! אפשרות הצפייה בחדשות, אותה אפשרות שעלתה לי כ- 600 שקלים ל- 36 החודשים הקרובים, עולה לי 360 שקלים נוספים! הרי זו הסיבה היחידה לבחירתי דווקא במכשיר הזה, זו הסיבה ששילמתי יותר, זו הסיבה שהתחייבתי לאינטרנט הסלולרי, אז עכשיו אני נדרש לשלם עוד?

אז הובהר לי כבר שבשלושת החודשים הראשונים אני מקבל את החבילה חינם, אבל אני בהחלט מרגיש מרומה. באינטרנט הסלולרי שלכם, אין לי מה לחפש. 15 השקלים שאני משלם חודשית, היו עבור צפייה בחדשות- בדיוק כי שהובהר לי בנקודת המכירה בכפר-סבא.

במצב הנוכחי, כאשר אני נדרש לשלם שוב עבור צפייה בחדשות, אני חושב שהעניין כולו לא כדאי עבורי. זה אבסורד- אני משלם על אינטרנט כל חודש, אני רכשתי במיוחד מכשיר המתאים לכך- ואני שוב נדרש לשלם יותר עבור צפייה בתכני החדשות.

אני מבקש, אם כן, הבהרה! אם כך הובהר לי בנקודת המכירה, על כך חתמתי בחוזה עימכם, שנחתם עם רכישת המכשיר בנקודת המכירה- יש כאן הונאה מצד שירות המכירה שלכם, שפרס בעיניי שירות כאילו "חינם" אך למעשה הוא דורש תשלום חודשי.
כספי סוג הנזק :
אני מבקש ודורש, למען ההגינות, אחד מהשניים: השוואה פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
מאיה הבר, מנהלת קשרי ל שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוח ונתנה מענה אישי לפנייתו. אנו מודים למר אוריך על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבו. תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה