פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הבטחת שווא נושא התלונה:
לביא עפרה שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏09 ‏אפריל ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
בורסת היהלומים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לאחר שדרוג מכשיר הטלפון אשר ברשותי פנו אלי בשאלה האם השרות היה כראוי. אני טרחתי להשיב על כל השאלות ובאמת השרות במקום היה אדיב במיוחד אך ציינתי כי במשך כחצי שנה הטלפון אשר היה ברשותי לא היה תקין וכל פעם הבטיחו לי כי המכשיר תוקן ולשווא, המכשיר היה מקולקל וכל שיחה נשמעה מקוטעת ולכן נאלצתי להחליפו. הובטח לי ע"י אותה בחורה שהתענינה בשרות כי יתקשרו אלי על מנת על מנת לשמוע את תלונתי אך עד היום טרם חזרו אלי אז מדוע להבטיח באם לא נתכוננים לעשות זאת.
עגמת נפש אי אפשרות שמוש כמעט בטלפו סוג הנזק :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
מאיה הבר, מנהלת קשרי ל שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוחה ונתנה מענה אישי לפנייתה. אנו מודים לגברת לביא על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבה. תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה