|
|
|
|
|
|
הבטחת שווא |
נושא התלונה: |
לביא עפרה |
שם/כינוי: |
יום ראשון 09 אפריל 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
בורסת היהלומים |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
לאחר שדרוג מכשיר הטלפון אשר ברשותי פנו אלי בשאלה האם השרות היה כראוי. אני טרחתי להשיב על כל השאלות ובאמת השרות במקום היה אדיב במיוחד אך ציינתי כי במשך כחצי שנה הטלפון אשר היה ברשותי לא היה תקין וכל פעם הבטיחו לי כי המכשיר תוקן ולשווא, המכשיר היה מקולקל וכל שיחה נשמעה מקוטעת ולכן נאלצתי להחליפו. הובטח לי ע"י אותה בחורה שהתענינה בשרות כי יתקשרו אלי על מנת על מנת לשמוע את תלונתי אך עד היום טרם חזרו אלי אז מדוע להבטיח באם לא נתכוננים לעשות זאת.
|
עגמת נפש אי אפשרות שמוש כמעט בטלפו |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
Orange (אורנג') שירות לקוחות
, תגובה:
|
מאיה הבר, מנהלת קשרי ל |
שם ותפקיד: |
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוחה ונתנה מענה אישי לפנייתה. אנו מודים לגברת לביא על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבה. |
תגובה: |
ראה תגובה. |
פתרון: |
|
|
|